Придніпровські залізничники створили ефективний пристрій для транспортування рухомого складу із заклиненою колісною парою 23/3/2016
На Придніпровській залізниці успішно провели випробування пристрою для виведення з перегону рухомого складу із заклиненою колісною парою, який розробили фахівці апарату безпеки руху і автотранспорту.
До створення цього «візка» залізничників спонукали випадки заклинювання колісних пар під час руху поїздів, що останнім часом почастішали через значне старіння рухомого складу. Єдиним способом прибрати вагон із заклиненою колісною парою з перегону традиційно був «дідівський» гальмівний башмак. Однак звільнення колії відбувалося зі швидкістю не більше 3 км\год, що, зрозуміло, призводило до тривалої затримки залізничного руху на цій ділянці шляху.
Під час роботи над пристроєм його автори поставили перед собою два основні завдання – створити універсальну модель, яку можна використовувати під увесь наявний на залізницях України рухомий склад, а також суттєво збільшити швидкість виведення «проблемного» рухомого складу з перегону. І з обома цими завданнями розробники впоралися вельми успішно.
Дослідний зразок «візка» на замовлення залізниці виготовили на Синельниківському колійному ремонтно-механічному заводі і днями випробували на перегоні Новомосковськ – Балівка. Тестове випробування засвідчило, що пристрій здатен транспортувати рухомий склад із заклиненою колісною парою зі швидкістю 15-20 км\год, тобто ушестеро швидше, ніж дотепер.
Після успішних випробувань на залізниці вирішили виготовити ще шість одиниць пристрою, щоб укомплектувати ними всі відновні поїзди магістралі.