slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Оптимізація приміських пасажирських перевезень 15/7/2011

«Придніпровська залізниця прагне до вдосконалення організації примісь-кого сполучення», - повідомив на прес-конференції в редакції дніпропет- ровської газети «Вісті Придніпров’я» начальник служби приміських паса-жирських перевезень Придніпровської залізниці Ігор Черепанов.

Розповівши про задавнені проблеми приміського залізничного сполучення, що дедалі важчим тягарем лягають «на плечі» магістралі: збитковість цього сектору пасажирських перевезень, насамперед, перевезення пільгових категорій пасажирів; зношеність рухомого складу та брак коштів на його оновлення, шкоду від «зайців» і заходи, які вживаються залізницею, щоб унеможливити безквитковий проїзд пасажирів, Ігор Черепанов розповів про те, яку роботу на підприємстві проводять для оптимізації системи приміських пасажирських перевезень.

- Зміни вкрай потрібні. Ми проаналізували пасажиропотік і отримали невтішну картину. Наприклад, через станцію Синельникове-1 щоденно курсують 38 поїздів, за добу на них купують у середньому 171 квиток, тобто трохи більше чотирьох на кожен потяг. Станція Ігрень пропускає 36 поїздів щодня, але за добу тут купують усього 10 квитків, тобто на кожен потяг припадає по… 0,3 пасажира. Схожа картина по Іларіоновому, Синельниковому-2, Сухачівці, Павлограду та багатьох інших станціях. То чи доцільно возити «повітря»? Адже саме про це свідчить низька заселеність поїздів – 10-30% від загального числа місць у потягах. Чи «зайців», які оминають квиткову касу? – сказав І.Черепанов.

До того ж, як показав проведений аналіз, у багатьох куточках регіону є добре налагоджене маршрутне чи автобусне сполучення, і відбувається невиправданий дубляж різних видів транспорту – невигідний усім перевізникам.

Тому на Придніпровській заговорили про скорочення з 1 вересня 2011 р. частини приміських поїздів. Скороченню підлягатимуть, насамперед, низько-заселені денні та нічні електропоїзди – ранкові й вечірні, які зазвичай возять людей на роботу і з роботи, не чіпатимуть. Недоторканними залишаться і «безальтернативні» маршрути: якщо іншого виду транспорту в даній місцевості немає.

- Щоб якомога повніше врахувати й регіональні інтереси, ми виходимо на місцеву владу, намагаємось залучити її до більш активної співпраці у вирішенні проблем такого соціально значущого виду транспорту, як приміський залізничний, - розповів Ігор Черепанов.

Керівник служби приміських пасажирських перевезень Придніпровської залізниці також поінформував присутніх, що не скороченням єдиним живе магістраль – вводяться і нові, затребувані, маршрути. Цьогоріч, наприклад, пустили електропоїзд Дніпропетровськ-Генічеськ, який трохи більше ніж за 5 годин, ще й з підвищеним комфортом, доправляє пасажирів до курортного міста.

Розпочата залізницею оптимізація системи приміських пасажирських перевезень має вивільнити кошти на оновлення рухомого складу, який відслужив свій основний, а нерідко й подовжений термін експлуатації, а отже, підвищити рівень безпеки пасажирів, що користуються у приміському сполученні залізничним транспортом.