slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Завдяки профілактичній роботі кількість вантажних вагонів, пошкоджених у результаті сходження з рейок, зменшилася на 31% 25/4/2016

У січні-березні 2016 року на Придніпровській залізниці виявлено 180 вантажних вагонів, пошкоджених користувачами (проти 274 – у 1-му кварталі 2015 року).

Основними причинами пошкоджень вагонів залишаються порушення вимог держстандартів під час операцій вивантаження (55% від загального числа пошкоджених вагонів), навантаження (13%), а також сходження вагонів із рейок (25%).

Зокрема, у січні-березні цього року через порушення ДСТУ ГОСТ 22235:2015 під час вивантаження на промислових підприємствах та у портах отримали пошкодження 99 вантажних вагонів, у результаті сходження з рейок – 46, унаслідок порушення технічних умов навантаження – 23 (для порівняння: торік ці показники становили 126, 113 та 20 вагонів відповідно).

Найбільшу кількість вантажних вагонів за цей період було пошкоджено в ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (84 од.), ПАТ «Запоріжсталь» (12), ПАТ «ДМКД» (11), а також у Бердянському морському торговельному порту (10)

Слід зазначити, що середня собівартість ремонту одного пошкодженого користувачами вантажного вагона в 1-му кварталі 2016 року склала 6458 грн, що більш як на 2000 грн перевищує собівартість аналогічних робіт у 1-му кварталі минулого року.

Щоб забезпечити збереження вагонного парку користувачами, а також повне відшкодування залізниці витрат на ремонт пошкоджених вагонів, придніпровські залізничники у січні-березні цього року провели 250 перевірок промислових підприємств та портів, у результаті чого було заборонено експлуатацію 34 несправних механізмів, які взаємодіють з вантажними вагонами (вагоноперекидачів, грейферів, навантажувачів, маневрових лебідок тощо), до усунення виявлених недоліків закрито 40 стрілочних переводів та 38 під’їзних колій. Крім того, залізничники перевірили 35 пункти зливу нафтопродуктів, 8 пунктів вивантаження зерна, 17 пунктів приймання брухту, а також провели інвентаризацію місць навантаження-вивантаження хопер-цементовозів. За результатами усіх перевірок до відповідальності було притягнуто 97 посадовців промислових підприємств, які повинні контролювати збереження вагонів.

За виявлення пошкоджених вантажних вагонів у 1-му кварталі на залізниці додатково преміювали 53 працівників вагонного господарства і господарства комерційної роботи та маркетингу.