Придніпровська залізниця закликає вугільників пред’являти вантажі до перевезення безперебійно 12/5/2016
Придніпровська залізниця звертається до керівництва ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» з проханням чітко дотримуватися своїх партнерських зобов’язань - пред’являти вугільні вантажі до перевезення ритмічно та в заздалегідь узгоджених обома сторонами обсягах.
До такого кроку залізничників спонукає хронічне невиконання павлоградськими вугільниками планових зобов’язань, яке спостерігається в останні роки. У 2016-ому ситуація вкрай погіршилася. Ось лише кілька цифр.
|
|
|
|
Вагонів
ср/доб. | ||
рік |
|
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень 10
днів |
2015 |
план |
735 |
777 |
750 |
712 |
767 |
факт |
706 |
712 |
624 |
646 |
627 | |
+/- |
-29 |
-65 |
-126 |
-66 |
-140 | |
2016 |
план |
710 |
801 |
832 |
809 |
447 |
факт |
605 |
659 |
618 |
629 |
212 | |
+/- |
-105 |
-142 |
-214 |
-180 |
-235 |
Помітно, що аналогічні показники січня-травня 2015 та 2016 року значно різняться, навіть з урахуванням святкових днів, які щороку припадають на ці місяці.
Додамо, що відставання від показників другого півріччя 2015-го року ще більш різке - тоді щодоби навантажувалося в середньому по 700-800 вагонів вугілля.
Для залізничників неритмічна робота шахтарів проявиться наприкінці літа – на початку осені ажіотажним попитом на вагони, а також черговими звинуваченнями у незабезпеченні роботи енергетичних підприємств і зриві підготовки до опалювального сезону.
Придніпровські залізничники не вважають такі ділові відносини партнерськими та обопільно вигідними і вимагають від вугільників неухильного дотримання власних зобов’язань.