slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська прагне задовольнити попит своїх пасажирів 12/8/2011

Усі ми – пасажири. Хтось користується залізничним транспортом у службових справах, решта – в особистих. Наскільки готова залізниця задовольнити потреби й побажання пасажирів, особливо зараз – у гарячу пору канікул і відпусток? На ці та інші запитання у прес-центрі дніпропетровської редакції газети «Комсомольськая правда» відповідав запрошений на пряму телефонну лінію з читачами начальник відділу вокзалів Придніпровської залізниці І.С.Леводянський. Участь у заході взяли й журналісти місцевих ЗМІ, яких також цікавила оголошена тема.Б.

- Скажіть, будь ласка, чому зросла вартість квитків у потягах Дніпропетровськ-Одеса та Дніпропетровськ-Київ? Які ще напрямки здорожчали?

- По Придніпровській залізниці тарифи на поїзди дальнього сполучення востаннє підвищувались у червні 2009 року. Незначне (на 10-25 грн.) підвищення вартості проїзду в потягах №79 Дніпропетровськ-Київ та №71 Запоріжжя-Київ (і лише в них) відбулось внаслідок зміни коефіцієнта комфортності (фірмовості) цих поїздів. У вказаному рухомому складі було оновлено все внутрішнє вбрання та знімний інвентар – килимові доріжки, фіранки, матраци, ковдри, постіль, шкірвініл на полицях тощо, зовні виконано фарбувальні та інші роботи. Після цього атестаційна комісія ухвалила рішення про підвищення коефіцієнта комфортності (фірмовості) цих поїздів. Поїзд №63 Одеса-Дніпропетровськ належить не нашій залізниці, а Одеській, однак вартість проїзду тут зросла з тієї ж причини.

- Чи дорожчатиме проїзд у приміському сполученні?

- Придніпровська залізниця вже піднімала вартість проїзду у приміських електропоїздах у лютому цього року. Правда, лише по Дніпропетровській, Криворізькій та Запорізькій дирекціях залізничних перевезень, у Кримській це питання усе ще залишається на узгодженні в місцевої влади. Вартість квитка відтоді складає по 1-й зоні (до 5 км) 3 грн. 50 коп., по останній 21-й зоні (до 200 км) – 23 грн. 50 коп. У жодному виді транспорту ви не проїдете на таку відстань за такі гроші. Але знаходиться чимало пасажирів, що не розуміють цього й не оплачують свій проїзд. Як результат: залізниці бракує коштів на ремонт рухомого складу, придбання нових вагонів натомість тих, що відслужили свій нормативний термін. Ми, звичайно, намагаємось боротися із «зайцями»: організовуємо перонний контроль, рейдові перевірки, залучаємо міліцію, однак до кожного безбілетника контролера не приставиш – тут потрібна свідомість й розуміння того, що його дії шкодять такому соціально значущому виду транспорту, як залізничний приміський.

- Триває сезон відпочинку. Чи справляється Придніпровська магістраль з пасажирськими перевезеннями у південному напрямку й назад? Яка ситуація з квитками?

- Щодня у південному напрямку наша залізниця лише з Дніпропетровська доправляє понад 2 тис. пасажирів поїздами №90 та №171 Дніпропетровськ-Сімфорополь, №226 Дніпропетровськ-Євпаторія та №218 Дніпропетровськ-Феодосія. Аналізуючи добові дані про пасажиропотік, керівництво Придніпровської призначає й додаткові потяги, а також вагони. Наприклад, поїзд №90 Дніпропетровськ-Сімферополь, що за схемою має складатись з 18 вагонів, наразі ходить у складі 23 вагонів, а поїзд №171 Дніпропетровськ-Сімферополь – у складі 13 вагонів замість 8 за звичною схемою. Щодня на різні поїзди призначається в середньому до 20 додаткових вагонів. Зрозуміло, що ми посилюємо контроль за цим рухомим складом на усіх ділянках шляху. Крім того, за рішенням керівництва магістралі з 8 по 21 серпня з Дніпропетровська до Сімферополя курсуватимуть ще й додаткові поїзди - №502, 504.

Якщо говорити про вивезення пасажирів з Криму, то цей процес помітно активізувався наприкінці липня – початку серпня. Втім, і сьогодні чимало поїздів з Криму за основними маршрутами йдуть неповними. Ось дані за кілька днів.

 

 

вільних місць

 

поїздів щодня

9 серпня

10 серпня

11 серпня

Москва

16

3201

1903

2098

Київ       

14

362

833

461

Львів

3

 

89

140

Ковель

1

 

23

53

Донецьк

5

386

227

525

Дніпропетровськ

4

557

333

758

Правда дані за 11 серпня – це станом на восьму ранку, до вечора показники можуть змінити, однак загальну картину ви побачили. Тобто, що я хочу сказати? Те, що квитки є. І до Криму, і у зворотному напрямку. Той, хто планує своє поїздки, обов’язково буде з квитком. Зрозуміло, що сьогодні на сьогодні купити важче, адже броня знімається лише за добу, тож потрібного вам напрямку, місця у ній може й не бути. Але заздалегідь купити те, що потрібно, можна.

- Деякі пасажири скаржаться на черги до кас.

- На вокзалі Дніпропетровська щоденно працює до 18 кас – добових та попереднього продажу. Черги бувають до 6-7 чоловік. Роботу кас ми подовжили до 21.00, щоб зручно було пасажирам. Особливих проблем тут немає.

БиЮ - Чому на платформі 230 км не зупиняються «електрички»? Адже поруч чотири села – Райське, Георгіївка, Богуславка та Морозівка. Тут інтернат для покинутих дітей, дослідна станція, люди їдуть на роботу, на дачі, до міста. Без приміських поїздів на дорогу витрачаємо по 3-4 години. Маршрутками дорого – в середньому по 13 грн. Нехай би зупинялись не всі «електрички», але обов’язково вранці вдень та ввечері хоч по одній.Б.

- Ми розглянемо це питання. Якщо справді сідає багато людей, спробуємо допомогти.

- Наскільки популярна послуга Е-квиток?

- Дедалі більш популярна. Адже не треба стояти в черзі, все можна зробити з власного комп’ютера чи звідти, де він є. Цю послугу запроваджено з грудня 2008 року. 25 жовтня 2010 року розпочався третій етап її запровадження. Тепер квитки не тільки можна замовити через Інтернет, оплатити вартість квитка платіжною карткою, але й роздрукувати сам квиток на своєму принтері. Він містить спеціальний штрих-код, який «зчитає» мобільний термінал у провідника. Це поки що експеримент, який поширюється лише на один потяг - №165 Дніпропетровськ-Київ. Але незабаром, вочевидь, це стане загальною практикою. На Придніпровській же залізниці для тих, хто користується послугою Е-квиток відкрили спеціальні каси, щоб було зручніше, а ще знизили комісійний збір з 12 до 3 гривень.

- Чули про так звані пересувні каси. Що це таке?

- Це звичайні каси, які на замовлення можуть приїхати туди, де треба. Зазвичай використовуємо їх у Криму для потреб відпочивальників. Наразі таких кас сім, вони обслуговують 40 кримських оздоровниць і вже реалізували до 20 тисяч квитків.

- Чи справді персонал Придніпровської вчить іноземні мови до Євро-2012?

- Так. Але тільки той, що безпосередньо спілкуватиметься з іноземцями під час Євро-2012, - касири, диспетчери, чергові. І в обсягах, потрібних, щоб порозумітись і підтримати розмову на «залізничну» тематику.