slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця: кожна п’ята скарга на дії працівників пасажирського господарства безпідставна 14/9/2016

На Придніпровській залізниці посилену увагу приділяють якості роботи пасажирського господарства, адже саме його працівники безпосередньо контактують із пасажирами – у поїздах, на вокзалах, у сервісних центрах тощо.

Дієвим інструментом поліпшення пасажирського сервісу є діяльність контакт-центрів Укрзалізниці, на які кожен пасажир може звернутися зі скаргами, пропозиціями чи словами вдячності.

Упродовж січня-серпня 2016 року такою можливістю скористалися 1722 пасажири Придніпровської залізниці, зокрема 1708 громадян телефонували на «гарячу» лінію «Якість та сервіс», решта – «Стоп корупція».

Понад 20% усіх телефонних звернень (393 дзвінки) – це подяки працівникам поїзних бригад за сумлінне виконання обов’язків, доброзичливість і толерантність, допомогу в проблемних ситуаціях, тощо.

Нарікання пасажирів викликали технічний стан пасажирських вагонів, порушення технології та режиму роботи вокзалів і станцій, розклад руху, нетактовна поведінка залізничників, порушення ними службових обов’язків, відсутність квитків на потрібний поїзд та ін.

Слід зазначити, що кожна п’ята скарга на дії працівників вокзалів та членів поїзних бригад у процесі її розгляду не підтвердилася, тобто претензії пасажирів нерідко мали суб’єктивний характер чи ґ рунтувалися на недостатній обізнаності заявників.

На залізниці ретельно розглянули звернення, що надійшли. Пасажири отримали вичерпні відповіді. Працівників пасажирського господарства, чия вина не викликала сумніву, було притягнуто до дисциплінарної відповідальності. Так, вісьмох залізничників звільнили з роботи, ще вісьмох перевели на роботу, не пов’язану з обслуговуванням пасажирів, 97 працівників позбавили премії, 128 – оголосили догани.