slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця освоїла капремонт вагонних сповільнювачів важкого типу - власними силами відремонтовано вже другий 26/9/2016

Придніпровські залізничники сьогодні спроможні самотужки в деповських умовах дати «друге життя» вагонним сповільнювачам важкого типу, які використовуються на сортувальних гірках станцій.

Наприкінці вересня – на початку жовтня запрацює вже другий вагонний сповільнювач важкого типу КЗ-3, капітально відремонтований у майстернях локомотивного депо Нижньодніпровськ-Вузол. Невдовзі його доправлять на станцію Запоріжжя-Ліве і встановлять замість одного зі станційних, який теж потребує капітального ремонту.

«Пілотний» капремонт важкого вагонного сповільнювача на залізниці виконали ще навесні. У червні перший відремонтований у деповських умовах КЗ-3 встановили на парній гірці станції Нижньодніпровськ-Вузол – одній із найбільших сортувальних станцій не лише на Придніпровській магістралі, але й у мережі Укрзалізниці.

Освоїти нову для себе справу придніпровських залізничників спонукала низка чинників, головний з яких - необхідність економити кошти.

За словами в.о. начальника служби сигналізації та зв’язку Придніпровської залізниці Андрія Фоменка, у регіональній філії на цей час експлуатується 31 вагонний сповільнювач важкого типу, всі «солідного» віку, востаннє новий надійшов на залізницю у 2008 році.

- Згідно з нормативами раз на чотири роки кожен із них повинен проходити капітальний ремонт. Тобто до восьми одиниць щороку. Капремонт - це вилучення сповільнювача з колії, повне його розбирання й чищення, заміна основних деталей та зношених вузлів. При залученні сторонніх організацій це зазвичай обходиться утричі дорожче, ніж на деповському майданчику, - говорить Андрій Фоменко.

Вибір локомотивного депо Нижньодніпровськ-Вузол як ремонтної бази теж невипадковий - більша частина дорожніх сповільнювачів важкого типу (17 одиниць) експлуатується саме на сортувальних гірках цієї станції. Таким чином, можна заощадити на дорожніх витратах, а також з’являється можливість у процесі капітального ремонту консультуватися з місцевими фахівцями-гірочниками.

До організації ремонтних робіт залучили і спеціалістів конструкторсько-технологічного бюро ДКТБ, які розробили та затвердили Технічні умови на капітальний ремонт вагонного сповільнювача типу КЗ в умовах локомотивного депо Нижньодніпровськ-Вузол. А очолив увесь комплекс робіт з капремонту сповільнювачів безпосередньо на залізниці помічник начальника регіональної філії Петро Лоза.

Незабаром у локомотивне депо Нижньодніпровськ-Вузол надійде наступний вагонний сповільнювач. Місцеві ремонтники уже мають достатній досвід проведення таких капремонтів, щоб поставити їх «на потік».