slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській магістралі обмінялися досвідом виконання відновлювальних робіт на залізницях України 10/10/2016

Днями на Придніпровській залізниці на базі відновного поїзда станції Пологи було проведено галузевий семінар-нараду з удосконалення форм і методів виконання відновлювальних робіт на залізничному транспорті. Учасниками заходу стали представники ревізорського апарату з безпеки руху поїздів та автотранспорту від Укрзалізниці та усіх регіональних філій, а також керівники відновних поїздів, підпорядкованих українським залізницям.

Дводенна програма семінару-наради передбачала як теоретичну, так і практичну частину – полігонні навчання.

Перший день «школи» був присвячений аналізу роботи відновних поїздів Укрзалізниці, питанням їх утримання, зокрема проведенню ремонтів та технічного обслуговування, а також якості проведення відновлювальних робіт і окремо – розробці нових технічних пристроїв, що полегшують та прискорюють ці роботи.

Кожна регіональна філія поділилася власним досвідом із зазначених питань, а представники центрального апарату з безпеки руху поїздів та автотранспорту зупинилися на галузевій аналітиці, зокрема тих недоліках, які виявляються під час технічних ревізій залізниць, а також на підвищенні рівня технічної освіти працівників відновних поїздів.

Наступний день семінару-наради видався насиченим практичними справами та більш видовищним. Працівники Пологівського відновного поїзда змоделювали ліквідацію наслідків низки надзвичайних ситуацій на залізничному транспорті. Так, учасники заходу стали свідками підіймання та встановлення на рейки локомотиву ЧМЕ-3 та залізничної цистерни, виведення з перегону пошкодженого рухомого складу, заміни за допомогою крану зруйнованого у результаті сходження вагонного візка та ін.

Окрім цього, під час полігонних навчань відпрацьовувалися часові нормативи розгортання аварійно-відновлювального комплексу відновного поїзда, зокрема кранів, задіяних у відновлювальних роботах, а також безпечні прийоми з’їзду із платформи бульдозерної техніки, стропальних, такелажних, вантажно-розвантажувальних та інших робіт, робіт із застосуванням гідравлічного та іншого устаткування тощо.

Неабиякий інтерес присутніх викликала демонстрація можливостей пристрою для виведення з перегону рухомого складу із заклиненою колісною парою, розробленого ревізорським апаратом Придніпровської залізниці, бо саме цю технічну розробку було визнано однією з найбільш вдалих серед запропонованих залізницями.

Підсумовуючи семінар-нараду, заступник начальника Департаменту безпеки руху ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Мельничук дав високу оцінку його підготовці та проведенню. Назвавши відновні поїзди аналогом рятувальних сил МНС, тільки у масштабах залізничної галузі, він наголосив на тому, що відновлювальні сили і засоби Укрзалізниці однозначно будуть збережені, вони повинні знаходитися у постійній готовності до ліквідації можливих транспортних подій, нарощувати своє технічне оснащення та підвищувати кваліфікаційний рівень персоналу.

«Попри те, що кількість транспортних подій на залізничному транспорті з 1997 року зменшилася майже втричі, - зазначив Андрій Мельничук, - двох однакових надзвичайних подій на залізниці не буває. Є роками напрацьовані схеми та методи проведення відновлювальних робіт, однак кожна нова транспортна пригода приносить свої «сюрпризи». І треба уміти в короткий термін ліквідувати їх».

За словами представника центрального ревізорського апарату з безпеки руху, саме такі «школи», коли відбувається живе спілкування, є найефективнішим засобом обміну напрацьованим досвідом, технічними новинками. Тож вони практикуватимуться Укрзалізницею і надалі.