slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

За дев’ять місяців придніпровські залізничники виявили майже 780 вантажних вагонів, пошкоджених користувачами 4/11/2016

У січні-вересні 2016 року на Придніпровській залізниці виявили 776 вантажних вагонів, пошкоджених користувачами, в тому числі 187 – пошкоджених у результаті сходження з рейок (за аналогічний період минулого року 795 та 229 відповідно). Більш як половина вантажних вагонів, що зазнали різних пошкоджень, - це власність Укрзалізниці, решта належить приватним компаніям.

Кошти, нараховані за ремонт вагонів, вимушений простій у неробочому стані, транспортування до місця ремонту тощо, склали 5 млн 161 тис. грн і були відшкодовані недбайливими користувачами на 98%. Середня вартість ремонту одного пошкодженого вантажного вагона у січні-вересні цього року склала 6278 грн (торік – 5222 грн).

Найбільшу кількість вантажних вагонів за зазначений період було пошкоджено в ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (356 одиниці або 46%), на ДП «Бердянський морський торговельний порт» (63 або 8% відповідно), в ПАТ «ДМКД» (35 та 5%), ПАТ «Запоріжсталь» (27 або 3,5%), ПАТ «Інтерпайп ДніпроВтормет» (24 або 3%).

Основними причинами пошкоджень вантажних вагонів залишаються порушення державних стандартів під час вивантаження (438 вагонів або 56% від загальної кількості пошкоджених вагонів), у тому числі під час вивантаження магнітною шайбою - 197 вагонів та грейферного вивантаження - 50 вагонів; сходження з рейок (187 вагонів або 24%), порушення технічних умов навантаження (84 вагони або 11%). ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» є лідером за кількістю сходжень із рейок – 140 вантажних вагонів.

За дев’ятимісячний період придніпровські залізничники провели 750 перевірок промислових підприємств та портів, за результатами яких через невідповідність державним стандартам було заборонено експлуатацію 83 механізмів, які взаємодіють із вагонами; до усунення виявлених недоліків закрито 111 стрілочних переводів та 142 під’їзні колії; до відповідальності притягнуто близько 200 посадовців, відповідальних за збереження вагонного парку. Окрім цього, 147 матеріалів було направлено до поліції та прокуратури. Залізничники також провели 110 перевірок пунктів зливання нафтопродуктів, 34 – вивантаження зерна, 35 – приймання брухту.

За виявлення пошкоджених вагонів у цей період було додатково премійовано 226 працівників залізниці.