slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

«Гарячі» лінії відчутно допомагають удосконалити пасажирський сервіс та запобігти недобросовісній роботі персоналу Укрзалізниці 28/11/2016

З січня по жовтень 2016 року на «гарячі» телефонні лінії Укрзалізниці звернулося 2 тис. 268 пасажирів Придніпровської магістралі. Із цієї кількості дзвінків понад 22% (508 звернень) були зі словами подяки за якісне обслуговування та доброзичливе ставлення до пасажирів, допомогу в скрутній ситуації, решта – це скарги та пропозиції щодо поліпшення роботи пасажирського господарства.

Подорожуючі поїздами дальнього сполучення (1795 звернень) найчастіше скаржилися на нетактовну поведінку членів поїзних бригад, невиконання ними службових обов’язків, незадовільний стан постільної білизни та вагонів, тощо.

У роботі вокзалів пасажирів найбільше непокоїли порушення технології та режиму роботи, некоректна поведінка персоналу, відсутність у продажу вільних місць, санітарно-технічний стан приміщень та ін. питання.

За вказаний період на відомчі «гарячі» лінії також надійшло близько двох десятків телефонних повідомлень щодо зловживання працівниками пасажирського господарства своїм службовим становищем.

У приміському секторі пасажирських перевезень (473 звернення) скарги найчастіше лунали на незручний розклад руху, низьку якість обслуговування в поїздах, на вокзалах та станціях, незадовільний санітарно-технічний стан рухомого складу, тощо.

Усі телефонні звернення щодо роботи пасажирського господарства були ретельно розглянуті фахівцями регіональної філії. Слід зазначити, що майже 10% висловлених скарг у процесі розбору не знайшли підтвердження. Щодо недобросовісних працівників було вжито заходи реагування, зокрема, чотирнадцятьох звільнено з роботи, двісті тринадцять - отримали догани, сто дванадцять було позбавлено премії, дев’ятьох перевели на роботу, не пов’язану з обслуговуванням пасажирів, дев’ятнадцять - направили на позачергову перевірку знань, чотирьох - відсторонили від обслуговування поїздів міжнародного сполучення.

Нагадаємо, що в ПАТ «Укрзалізниця» діють контакт-центри гарячої лінії «Якість та Сервіс» (0800-50-31-11) та «Стоп корупція» (0800-50-32-2), на які громадяни мають змогу зателефонувати та залишити свої пропозиції, скарги або повідомлення щодо роботи залізничного транспорту.