slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця інформує 10/1/2017

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора регіональна філія «Придніпровська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» за 2016 рік становлять:
1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 100.
2. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 76,0.
3. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,47.
4. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,006.
5. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 2,57.
6. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів – 2,02.
7. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 0.
8. Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 99,68.
9. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора – 98,0.