slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2016 році придніпровські залізничники заощадили енергоресурсів на суму понад 24 млн грн. 26/1/2017

У 2016 році, завдяки енергоощадним заходам, на Придніпровській магістралі отримали економію енергоресурсів на загальну суму 24,4 млн грн. Зокрема, було зекономлено 118,7 тонни дизельного палива, 10,52 млн кВтг електроенергії, 70 тис. м3 газу та 7,1 Гкал теплової енергії.

Економії дизпалива на залізниці вдалося досягти за рахунок відміни довготривалого енергоємного обмеження швидкості руху поїздів на перегоні Верхній Токмак -1 – Нельгівка, оновлення стрілочного переводу по станції Жовті Води-1, а також заміни тепловозів 2ТЕ116 на тепловози ЧМЕ3 у приміському русі на ділянках Новомосковськ – Красноград та Запоріжжя-1 – Таврійськ.

Щоб заощадити електроенергію в тязі поїздів, у регіональній філії організували оборот з'єднаних потягів на ділянках Нижньодніпровськ-Вузол – Чаплине, Нижньодніпровськ-Вузол – П'ятихатки та Верховцеве – Кривий Ріг; у вантажному русі - скоротили резервний пробіг електровозів, а в колійному господарству - відмінили сім довготривалих енергоємних обмежень швидкості руху поїздів. У приміському сполученні були відмінені деякі графікові зупинки електропоїздів, а кількість та составність приміських потягів скоригована відповідно до пасажиропотоку. Якщо дозволяла поїзна ситуація, енергетики залізниці виключали з роботи по одному тяговому агрегату або трансформатору.

У стаціонарній енергетиці заощадження енергоресурсів досягли завдяки використанню економних ламп та світильників, відключенню у нічний час зовнішнього освітлення парків і станцій, заміні комутаторних ламп на пульт-табло, впровадженню енергоефективного обладнання, застосуванню тепла тягових агрегатів для обігріву машинних залів на підстанціях, тощо. Окрім цього, минулого року для точного обліку електроенергії на залізничних підприємствах установили 39 лічильників.

Заощадити газ придніпровським залізничникам вдалося за рахунок еколого-теплотехнічної налагодження котлоагрегатів, переходу з парового централізованого опалення на автономне електричне на окремих залізничних підприємствах, термомодернізації деяких будівель, заміні вікон на металопластикові, тощо.