slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".
Для пошуку введіть запит і натисніть кнопку.

Дії розкрадачів ледве не спричинили аварію на залізниці, уникнути якої дозволила пильність машиніста електропоїзда. 13/5/2017

Керівництво регіональної філії «Придніпровська залізниця» прийняло рішення заохотити машиніста Запорізького моторвагонного депо Михайла Супотницького, пильність якого на робочому місці дозволила уникнути потенційної аварії з тяжкими наслідками.

Дванадцятого травня о 22:00 Михайло Супотницький, який керував електропоїздом № 6589 сполученням Синельникове-1 – Запоріжжя-2, повідомив диспетчерові станції Вільнянськ про підозру на розрив стику парної колії на 1076 кілометрі перегону Вільнянськ – Новогупалівка.

Після огляду вказаного машиністом місця дійсно було виявлено розрив колійного стику. Його спричинила крадіжка невідомими особами шести пар накладок. Виникла загроза аварійної ситуації з тяжкими наслідками, адже найближчим часом перегоном мали прослідувати пасажирські поїзди, в тому числі й швидкісний.

Попри нічний час, придніпровські колійники оперативно виконали відновні роботи. На час їх проведення довелося затримати три пасажирські і два вантажні поїзди. Затримки склали від 13 хвилин до 2 годин.

Злочинні дії розкрадачів елементів залізничної інфраструктури та рухомого складу вже стали реальною загрозою для безпечного руху поїздів на Придніпровській залізниці. За перший квартал 2017 року на магістралі було зафіксовано 469 випадків розкрадання елементів верхньої будови колії, пристроїв електропостачання та контактного дроту, СЦБ та зв’язку. Завдані збитки з урахуванням втрат на відновлення перевищили 7 млн грн. Однак найстрашніше те, що злодії усе частіше діють на ділянках інтенсивного руху поїздів.

Комплексну та соціально значущу проблему безумовного збереження залізничної інфраструктури та рухомого складу дедалі важче вирішувати лише силами залізниці. Окрім залізничників до припинення небезпечних дій зловмисників повинні долучитися правоохоронці, органи місцевого самоврядування та громадська спільнота. Потрібно також посилити кримінальну відповідальність за незаконні втручання в дії залізничного транспорту. Інакше залізничних трагедій не уникнути.