slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".
Для пошуку введіть запит і натисніть кнопку.

З початку року Придніпровська залізниця перевезла 178 пасажирів з обмеженими фізичними можливостями 15/5/2017

У січні-квітні 2017 року поїздами Придніпровської залізниці скористалися 178 пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Найчастіше такі пасажири подорожували до Львова, Києва, Одеси і Бердянська.

За чотири місяці спеціальні вагони залізниці були задіяні у перевезеннях пасажирів-візочників 14 разів. У цих спецвагонах є все необхідне для комфортних залізничних подорожей маломобільних пасажирів: гідравлічна підйомна платформа, розширені дверні проходи, тамбури та спеціальні туалети. А нижня полиця у спеціалізованих купе має кілька фіксованих положень.

Нагадуємо: щоб замовити перевезення у такому вагоні, потрібно не пізніше, ніж за 5 діб до відправлення поїзда, оформити замовлення на перевезення. Для цього слід звернутися до чергового помічника начальника вокзалу, причому замовлення приймається як від самих інвалідів, так і від їх представників (наприклад, супроводжуючих).

Оформлюючи замовлення на перевезення у спецвагоні, передусім, необхідно пред’явити документ, який засвідчує право на пільгу пасажира, що їхатиме (посвідчення інваліда), а також надати необхідну для заявки інформацію (особисті дані пасажира, номер посвідчення, контактні телефони, дати прийому замовлення та виїзду, станції відправлення/призначення). У заявці необхідно також зазначити і те, чи необхідна пасажиру-інваліду допомога під час посадки у вагон та висадки з нього.

Про результат замовлення подорожувальника з особливими потребами чи його контактну особу повідомлять упродовж 2-х діб (не враховуючи вихідних), а за відсутності можливості причепити спеціалізований вагон, запропонують інші варіанти поїздки.

Перед посадкою потрібно завчасно звернутися до чергового по вокзалу, щоб зареєструватись і отримати інформацію про розташування причіпного спецвагона у складі поїзда, а також – по допомогу при посадці у вагон чи з доставкою до вагона ручної поклажі.