slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

ПАТ «Укрзалізниця» вживає вичерпні заходи для стабільної роботи металургійних комбінатів Маріуполя 23/8/117

Попри об’єктивні чинники: критичне зношення локомотивного парку і обмежену пропускну здатність ділянки Комиш-Зоря – Волноваха, Придніпровська залізниця забезпечує стабільний пропуск вантажних поїздів у напрямку Маріуполя і зворотно.

Попри об’єктивні чинники: критичне зношення локомотивного парку і обмежену пропускну здатність ділянки Комиш-Зоря – Волноваха, Придніпровська залізниця забезпечує стабільний пропуск вантажних поїздів у напрямку Маріуполя і зворотно.

Завдяки вжитим організаційним та технічним заходам упродовж кожної звітної доби Придніпровській залізниці вдається забезпечити навантаження залізорудної сировини у Криворізькому регіоні та її перевезення на відстань близько 400 кілометрів до стику Комиш-Зоря, а також здачу на Донецьку залізницю більшості з навантажених за добу та прийнятих з інших залізниць вантажних поїздів. При цьому залишок вантажних поїздів на кінець звітної доби постійно зменшується – у 2017 році він скоротився майже вдвічі проти аналогічного періоду минулого року.

Водночас пропуск вантажних поїздів по перегону Комиш-Зоря – Волноваха проти минулого року збільшився на 23% - з 13 до 16 пар вантажних поїздів (за середньодобовими показниками).

Упродовж останніх місяців придніпровські залізничники переважно забезпечують щодобову здачу на маріупольському напрямку через стикову станцію Комиш-Зоря 16-18, а в окремі дати і до 20 пар вантажних поїздів. Факти здачі меншої кількості вантажних поїздів є поодинокими і завжди мають під собою об’єктивне підґрунтя. Так, за останні два місяці було зафіксовано лише вісім діб, у які показники здачі по станції Комиш-Зоря становили 13-14 пар вантажних поїздів. Причина – поломки локомотивів, задіяних у вантажному русі, а також ліквідація наслідків сходження вагонів на станції Пологи.

Переважна більшість вантажних поїздів слідує в маріупольському напрямку з вантажем. Наприклад, за останні два місяці порожні вагони становили лише до 5% від загальної кількості вантажних вагонів, зданих по стику Комиш-Зоря.

Для збільшення кількості локомотивів на маріупольському напрямку ПАТ «Укрзалізниця» у пікові дати доповнювала парк тепловозів, задіяних на цьому напрямку, локомотивами з Одеської, Південно-Західної та Південної залізниць. У ремонтних депо Придніпровської магістралі опанували нові види ремонтів, що прискорило видачу тепловозів у роботу. Окрім цього, придніпровські залізничники порушили перед правлінням ПАТ «Укрзалізниця» питання про збільшення планових завдань на ремонт тепловозів для ДТРЗ.

Щоб додатково збільшити пропускну спроможність одноколійної неелектрифікованої ділянки Комиш-Зоря – Волноваха, на Придніпровській залізниці було розроблено стратегію розвитку ділянки Пологи – Комиш-Зоря, яку винесено на розгляд Технічної ради та правління ПАТ «Укрзалізниця». Зокрема, цією стратегією передбачається будівництво додаткових приймально-відправних колій по станціях Комиш-Зоря, Гусарка та Магедове, відновлення близько 18 кілометрів двоколійних вставок та одного роз’їзду на перегоні Магедове – Комиш-Зоря.

Щоденною практикою стало обговорення проблемних питань із представниками ТОВ «Метінвест-Шиппінг».

За дорученням тодішнього голови Наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» - нинішнього т.в.о. голови правління компанії Євгена Кравцова залізниця розробила і має намір найближчим часом підписати з металургами Меморандум про співпрацю, який охопить низку актуальних питань транспортної логістики.

Наголошуємо на тому, що ПАТ «Укрзалізниця» та його регіональна філія «Придніпровська залізниця» завжди поділяли і надалі конкретними справами поділятимуть зацікавленість металургійних комбінатів Маріуполя у стабільній роботі - своєчасній доставці сировини та вивезенні готової продукції.