slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровські залізничники розпочали комплекс робіт для підвищення пропускної спроможності ділянки Пологи - Комиш-Зоря 8/11/117

З метою повного забезпечення потреб держави та бізнесу в залізничних перевезеннях на стратегічно важливому для економіки України маріупольському напрямку Придніпровська магістраль розпочала комплекс робіт на ділянці Пологи – Комиш-Зоря.

Наразі придніпровські колійники вкладають на стиковій станції Комиш-Зоря, через яку здійснюється залізничне сполучення зі станціями Маріупольського вузла, додаткову (7-му) приймально-відправну колію завдовжки кілометр та два стрілочні переводи. Роботи виконують фахівці Новоолексіївської колійної машинної станції № 137.

«Колійні роботи на станції Комиш-Зоря проводяться у рамках реалізації першого етапу інвестиційного проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, спрямованого на підвищення пропускної спроможності маріупольського напрямку, – говорить директор регіональної філії Микола Кужавський. – Від ініціативи і до практичної реалізації цим проектом опікується особисто в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Перший етап також передбачає відновлення роз’їзду на 327-му кілометрі перегону Магедове – Комиш-Зоря, це в планах залізниці на 2018 рік. Наступні етапи втілюватимуться з урахуванням актуальної ситуації, що дозволить раціонально використовувати кошти. Як результат, поставлене Урядом України завдання – в повному обсязі забезпечити потребу металургійних комбінатів Приазов’я в залізничних перевезеннях, буде виконане», – підсумовує Микола Кужавський.

Розпочаті на станції Комиш-Зоря колійні роботи будуть завершені вже за кілька днів. Водночас придніпровські залізничники неухильно виконують свої зобов’язання перед металургами і навіть у період робіт забезпечують стабільний пропуск поїздів на маріупольському напрямку.

Нагадаємо, що для підвищення пропускної спроможності ділянки Пологи – Комиш-Зоря в 2016-2017 роках на Придніпровській залізниці виконали капітальний ремонт шести колій та п’яти стрілочних переводів по станції Пологи, середній ремонт 14,3 км колії на перегоні Магедове – Комиш-Зоря, замінили новими майже 2,8 км рейок на перегонах Магедове – Комиш-Зоря, Пологи – Гусарка та Гусарка – Магедове.

У вересні регіональна філія презентувала Технічній раді ПАТ «Укрзалізниця», а згодом і правлінню товариства стратегію розвитку ділянки Пологи – Комиш-Зоря. Саме цю стратегію було покладено в основу інвестиційного проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, спрямованого на підвищення пропускної спроможності маріупольського напрямку.