slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця зробила черговий крок до оптимізації перевізного процесу на маріупольському напрямку 13/12/2017

Нещодавно у м. Лимані відбулася зустріч директора регіональної філії «Придніпровська залізниця» Миколи Кужавського з очільником Донецької регіональної філії Сергієм Бугайовим. Результатом двостороннього діалогу став комплекс рішень, практична реалізація яких зміцнює взаємодію суміжних магістралей, насамперед на маріупольському напрямку, робить перевізний процес більш ритмічним та плановим.

Основним питанням зустрічі була організація ефективного обміну поїздів на станції Комиш-Зоря. Щоб уникати згущеного обміну на цьому стиковому пункті, представники двох залізниць домовилися про те, що надалі переважно донецькі локомотиви і бригади працюватимуть на подовжених ділянках Волноваха – Пологи та Волноваха – роз’їзд Щебеневий, а придніпровські – зосередяться на оперативному підвезенні до Пологів поїздів, сформованих на Криворіжжі та Запоріжжі. Придніпровці також нададуть донецьким колегам допомогу в обкатці локомотивних бригад для роботи на подовжених плечах.

Під час зустрічі залізничники зійшлися на необхідності пропускати на ділянці Волноваха – Комиш-Зоря – Пологи і зворотно поїзди підвищеної довжини, що дозволить ефективніше використовувати дефіцитний локомотивний та вагонний парк.

У м. Лимані було досягнуто домовленості і про більш ритмічну та планову перевізну роботу на ділянці Волноваха – Комиш-Зоря – Волноваха. Наразі на обох магістралях почали заздалегідь прогнозувати розмін локомотивів на стиковій станції, а диспетчерський апарат при організації обміну поїздів взаємодіє більш оперативно та всебічно. На обох залізницях запроваджується практика рівномірного заходу локомотивів, які експлуатуються на маріупольському напрямку, в депо для планових видів ремонту та обслуговування. Це також сприяє стабільній здачі поїздів на стику Комиш-Зоря.

Посилена увага обох сторін на зустрічі була прикута до технічного стану локомотивного парку магістралей, зокрема до питань якісного та своєчасного проведення рухомому складу ремонтів та техобслуговування. За двостороннім рішенням придніпровські локомотиви у разі потреби проходитимуть технічні огляди в обсязі ТО-2 у локомотивному депо Волноваха.

Окрім оптимізації роботи на маріупольському напрямку, під час зустрічі у м. Лимані керівники Придніпровської та Донецької залізниць обговорили можливості більш тісної взаємодії на ділянках Нижньодніпровськ-Вузол – Лиман та Нижньодніпровськ-Вузол – Покровськ, де вже практикується сумісна експлуатація локомотивів бригадами обох регіональних філій.

Нагадаємо, що на початку листопада придніпровські залізничники виконали роботи з колійного розвитку станції Комиш-Зоря. Регіональна філія також збільшила кількість локомотивів, задіяних на маріупольському напрямку, та організувала взаємодію з Донецькою залізницею щодо стабільного обміну поїздами через згаданий стиковий пункт. У результаті пропускна спроможність маріупольського напрямку зросла до 21 поїзда щодоби.

Як зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, збільшення пропускної спроможності цього напрямку є одним із зобов’язань, яке взяла на себе Укрзалізниця в ході переговорів з учасниками ринку щодо необхідності індексації тарифів на вантажоперевезення.