slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця інформує 11/01/2018

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора регіональна філія «Придніпровська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» за 2017 рік :

1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 100.

2. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 76,56.

3. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,44.

4. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,014.

5. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 2,5.

6. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів – 2,25.

7. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 0,0.

8. Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 99,68.

9. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора – 99,3.