slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2017 році на Придніпровській залізниці заощадили паливно-енергетичних ресурсів більш як на 13 мільйонів гривень 31/01/2018

У 2017 році внаслідок запровадження дорожньої програми енергозбереження придніпровські залізничники отримали економію всіх видів паливно-енергетичних ресурсів на суму 13,1 млн грн. при тому, що на енергоощадні заходи витратили близько мільйона гривень.

Зокрема, минулого року на залізниці заощадили 98,9 тонни дизельного пального, 5,9 млн кВтг електроенергії, 8,2 тис. кубометрів природного газу, 6,4 тонни вугілля.

Економію дизельного палива було досягнуто переважно за рахунок скорочення резервного пробігу тепловозів у вантажному русі на ділянках обслуговування локомотивних депо Мелітополь, Пологи та Синельникове, а також завдяки ремонту та модернізації систем контролю витрат палива на тяговому рухомому складі.

Основних заходами, які забезпечили економію електроенергії, були: організація обороту з'єднаних поїздів на ділянках Нижньодніпровськ-Вузол - Чаплине, Нижньодніпровськ-Вузол - П'ятихатки, Верховцеве - Кривий Ріг; скорочення резервного пробігу електровозів у вантажному русі; скорочення неграфікових зупинок поїздів; відміна п’яти довготривалих енергоємних обмежень швидкості руху поїздів на перегоні Миколаївка-Донецька - Богуславський; відміна графікових зупинок електропоїздів, коригування їх кількості та составності в залежності від пасажиропотоку; виключення з роботи по одному тяговому агрегату або тяговому трансформатору в залежності від поїзної ситуації.

У стаціонарній енергетиці економію електроенергії дало впровадження 727 світлодіодних та енергоощадних світильників і ламп у структурних підрозділах вагонного господарства, службах колії, сигналізації та зв’язку, матеріально-технічного постачання, а також на Дніпровській та Запорізькій дирекціях залізничних перевезень. На Криворізькій практикували відключення у нічний час зовнішнього освітлення парків та станцій. Поширеною була і практика заміни комутаторних ламп на пульт-табло; застосування тепла тягових агрегатів для обігріву машинних залів підстанцій; встановлення приладів обліку електричної енергії, тощо.

Економію природного газу на залізниці забезпечила еколого-теплотехнічне налагодження котлоагрегатів, вугілля - заміна вугільного обладнання на електричне.