slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Пристосували перегін для проходження щебенеочисних машин 18/10/2011

Вперше на Укрзалізниці працівники колійної служби Придніпровської залізниці пристосували залізничний міст для безперебійного проходження високотехнологічних щебенеочисних машин RM-80. Заміну прольотної споруди виконали під час планового ремонту мосту на перегоні Перещепино-Бузівка на Красноградській ділянці Придніпровської залізниці.

Проблемою застосування на типових залізничних переїздах машин RM-80 було те, що її робочі механізми проводять більш глибоку очистку, ніж існуючий шар мостового щебеневого баласту завтовшки 25 см, а робочий ніж за габаритами не входив до вузького баластного корита мостового прольоту. Тож залізничникам доводилось переїздити міст і починати роботи з іншого його боку, вдавались і до важкої ручної роботи.

Аби допомогти своїм колегам, головні спеціалісти науково-конструкторського технічного бюро головного управління колійного господарства Укрзалізниці розробили проект прольотної споруди нової конструкції моста. Баластне корито заглибили на 45 см та розширили до розмірів, які дозволять виконувати роботи механічними способами. Виготовили його на Староконстантинівському заводі залізобетонних шпал. Експертний висновок на експлуатацію дали науковці кафедри мостів Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту.

За словами начальника управління інженерних споруд головного управління колійного господарства Укрзалізниці Георгія Линника, як правило, середні та малі мости є бар`єром для виконання якісних колійних робіт із застосуванням сучасної техніки, зокрема щебенеочисних машин RM-80.

„Скоро малі та середні мости відійдуть у минуле, це продемонстрували колійники Придніпровської залізниці під час укладки нової прольотної споруди. До того ж, розробники з науково-конструкторського технічного бюро продовжують роботу над створенням нових проектів. У наступному році вони обіцяють виконати альбом усієї лінійки наявних прольотних споруд від 2 до 16,5 м. Уже у цьому році, спираючись на їх рішення, заводчани приступають до реконструкції наявних опалубок. Тож, починаючи з 2012-2013 року, ми зможемо щорічно міняти до 100 прольотних споруд під час планових ремонтів мостів”, - відзначив Г.Линник.

У планах залізничників - нові перспективи для утримання колії на мостовому прольоті: збільшення товщини щебеню дозволить зменшити динамічне навантаження під час руху рухомого складу, що збільшить надійність та строк служби колії та мосту.

Для довідки: на залізницях України використовується більше 19 тис. інженерних споруд, з яких 7800 великих та малих мостів.