На Придніпровській залізниці шукають резерви 20/10/2011
На Придніпровській залізниці прагнуть господарювати ощадливо. Так, уже кілька місяців у Дніпропетровському локомотивному депо електровози під пасажирські поїзди місцевого формування подаються машиністом одноосібно. У такий спосіб тут намагаються ефективно використовувати корисний робочий час локомотивних бригад, скоротити кількість понаднормових робочих годин.
Якщо раніше локомотивна бригада (а це машиніст і його помічник) приходила на роботу за півтори-дві години до відправлення поїзда, то сьогодні – максимум за півгодини. Щоб ознайомитись з останніми розпорядженнями по залізниці, пройти медогляд і зайняти свої місця в кабіні електровоза.
Решту підготовчої роботи за неї виконує маневровий машиніст. Його завдання – заздалегідь підготувати локомотив до рейсу: зробити повну перевірку гальм, ходової частини, електрообладнання тощо, перегнати електровоз на вокзал, куди незабаром прийде і локомотивна бригада, і з’єднати з пасажирським составом.
Щоб заохотити досвідчених працівників високої кваліфікації йти у маневрові машиністи, у депо склали для них зручний графік роботи, ввели доплати й преміювання за якість роботи. Адже саме від цих людей, їх професійної майстерності та відповідальності, тепер повністю залежить готовність локомотивів до виходу на маршрут, їх безаварійна робота впродовж усього шляху слідування, а отже, і безпека пасажирів.
Наразі у такий спосіб у Дніпропетровському локомотивному депо подають 5 електровозів по парних і чотири – по непарних числах місяця під поїзди сполученням Дніпропетровськ-Трускавець, Санкт-Петербург, Київ, Сімферополь, Одеса.
З 1 жовтня за новою схемою подачі локомотивів під пасажирські поїзди місцевого формування запрацювало й Сімферопольське локомотивне депо. Незабаром за цією схемою будуть подавати локомотиви під вантажні поїзди у Криворізькому, Мелітопольському, Синельниківському та Джанкойському вантажних локомотивних депо.