slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Експерти General Electric рекомендуватимуть Мелітопольське локомотивне депо як основну базу сервісного обслуговування локомотивів General Electric 10/08/2018

Експерти General Electric рекомендуватимуть менеджменту ПАТ «Укрзалізниця» Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» як основну базу сервісного обслуговування локомотивів General Electric. Такі висновки вони зробили після експертизи та огляду цього об’єкта.

Зокрема, представники компанії General Electric вважають, що Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» максимально відповідає вимогам компанії до центру з обслуговування новозбудованих для України тепловозів серії ТЕ33АС «Тризуб».

Свою думку представники компанії General Electric – регіональний директор із сервісу Павло Семикопенко та регіональний директор з якості Газіз Іскаков – висловили в ході візиту до Мелітопольського локомотивного депо. Зокрема, зарубіжні експерти оглянули виробничі приміщення депо – основні цехи та дільниці, складські й лабораторні приміщення, ознайомилися з технічним оснащенням та можливостями структурного підрозділу, його кадровим потенціалом, обговорили низку питань, які потребуватимуть вирішення: виділення окремих складських та офісних приміщень, визначення кількості персоналу, необхідного для проведення ремонтних робіт та технічного обслуговування тягового рухомого складу, навчання працівників, деталі матеріально-технічного забезпечення тощо.

«У депо є чудова база, – підсумував обхід регіональний директор із сервісу Павло Семикопенко. – Добре оснащена. Збережено кваліфікований персонал. Скрізь чисто. Приміщення не нові, однак ми побачили, що тут їх упорядковують і ремонтують».

«Технічна експертиза показала, що в депо досить високий рівень механізації та автоматизації виробничих процесів, – додав регіональний директор з якості Газіз Іскаков. – Тож проблем з освоєнням ремонту та технічного обслуговування локомотивів нового покоління, певен, не виникне. Тим більше, що компанія належним чином підготує спеціалістів та постійно відслідковуватиме їх поточну кваліфікацію».

За словами експертів, це дає підстави рекомендувати менеджменту Укрзалізниці Мелітополь як основну базу сервісного обслуговування локомотивів GE.

У зустрічі з представниками General Electric та огляді Мелітопольського локомотивного депо взяли участь головний інженер департаменту локомотивного господарства ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Косовець, головний інженер – перший заступник директора регіональної філії «Придніпровська залізниця» Сергій Гавриленко, заступник директора регіональної філії з рухомого складу та матеріально-технічного забезпечення Ігор Черепанов, начальник локомотивного господарства залізниці Олексій Лоза та представники причетних служб.

Представник департаменту локомотивного господарства ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Косовець зазначив, що цілком згоден із вибором зарубіжних партнерів. На його думку, Мелітопольське локомотивне депо вигідно вирізняється потужним технічним та кадровим потенціалом, а також зручним територіальним розміщенням, адже нові тепловози планується експлуатувати на Придніпровській та Одеській залізницях.

«Міжнародне співробітництво – це новий етап у розвитку Придніпровської залізниці, більш високий рівень відповідальності для нас, – зазначив головний інженер – перший заступник директора регіональної філії «Придніпровська залізниця» Сергій Гавриленко. – У ході зустрічі ми створили робочу групу, яка спільними зусиллями максимально оперативно вирішуватиме всі питання, що виникатимуть у процесі підготовки».

Придніпровські залізничники переконані, що вибір Мелітопольського локомотивного депо для міжнародного співробітництва з General Electric - це спільна заслуга всієї залізниці, насамперед команди однодумців на чолі з директором регіональної філії Миколою Кужавським. Саме ця команда ініціювала та запровадила в структурному підрозділі низку позитивних змін, які вивела його у лідери локомотивного господарства залізниці, а також провела значну підготовчу роботу до міжнародного співробітництва.

Так, за словами, заступника директора регіональної філії з рухомого складу та матеріально-технічного забезпечення Ігоря Черепанова, в депо було оновлено керівний склад - наразі підрозділ очолює молодий, однак висококваліфікований та амбітний керівник Юрій Дядченко.

Окрім того, під жорсткий контроль узяли питання використання дизпалива локомотивними бригадами депо, що дозволило лише цього року скоротити його втрати на 12%, а також припинили багаторічні схеми розкрадання дизпалива. Цю роботу очолив заступник директора регіональної філії з безпеки Володимир Кузьменко.

Було змінено підхід до питань матеріально-технічного забезпечення, яке наразі зорієнтоване на випереджальну роботу, вивчення реальних потреб структурного підрозділу, прозору та заощадливу діяльність.

У рамках підготовки до майбутнього міжнародного співробітництва в депо відремонтували низку виробничих приміщень, провели розвиток колійного господарства та іншої інфраструктури, а група залізничників була відряджена до Івано-Франківська та Казахстану, щоб ознайомитися з технічними характеристиками та особливостями сервісного обслуговування нових локомотивів.

Тож в успішній міжнародній взаємодії, яка розширить можливості залізниці на стратегічному маріупольському напрямку, поліпшить економічні показники її діяльності, у регіональній філії ніхто не сумнівається.