slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській залізниці ввели в експлуатацію роз’їзд 327 кілометрі перегону Магедове – Комиш-Зоря 12/09/2018

Комісія на чолі з директором регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Миколою Кужавським прийняла в експлуатацію роз’їзд на 327 кілометрі перегону Магедове – Комиш-Зоря, що дозволить збільшити пропускну спроможність стратегічного маріупольського напрямку.

Голова комісії Микола Кужавський дав високу оцінку злагодженій роботі залізничників, яку довелося виконувати в непростих умовах, забезпечуючи стабільну роботу металургійних підприємств Маріуполя.

Так, на місці будівництва роз’їзду колійники вклали дві приймально-відправні колії загальною протяжністю 2,4 км, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки, виконали необхідні опоряджувальні роботи – баластування, рихтування, виправку, тощо.

Для обладнання колій та стрілочних переводів роз’їзду пристроями СЦБ на 327 кілометрі було встановлено й облаштовано транспортабельні модулі та необхідне польове обладнання. Фахівці господарства сигналізації та зв’язку включили та відрегулювали пристрої радіозв’язку, оповіщення, мікропро-цесорної централізації, світлофори. Роз’їзд отримав сучасне освітлення.

«Будівництвом роз’їзду на 327 кілометрі перегону Магедове – Комиш-Зоря ми повністю завершили перший етап реалізації проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, який минулого року розпочали з колійного розвитку станції Комиш-Зоря, – зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. – Ми неухильно тримаємо свої зобов’язання перед металургами та маріупольцями».

Нагадаємо, що у листопаді 2017 року придніпровські залізничники вклали на стиковій станції Комиш-Зоря одну приймально-відправну колію та два стрілочні переводи, в квітні 2018 року – ще дві додаткові колії та сім стрілочних переводів, що розширило можливості підвезення та здачі поїздів на маріупольському напрямку до 21 состава щодоби.