slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровські залізничники з випередженням графіка завершили роботи по заміні однієї прогонової конструкції на мосту через річку Мокра Московка – рух поїздів на перегоні Передаточна – Ростуща відновлено 29/10/2018

Після дострокового завершення комплексу робіт по заміні першої прогонової будови на мосту через річку Мокра Московка було відновлено рух перегоном Передаточна – Ростуща, що в Запорізькій області. Ще один мостовий прогін заплановано оновити в другій декаді грудня. Реконструкція дозволить зняти існуюче обмеження швидкості руху поїздів мостом, розташованим на ділянці Запоріжжя – Комиш-Зоря, яка використовується для залізничного сполучення з металургійними комбінатами Приазов’я.

Комплекс робіт по заміні першої прогонової конструкції одноколійного металевого мосту через річку Мокра Московка на 188 км перегону Передаточна – Ростуща був запланований на 23-30 жовтня.

Комплекс робіт по заміні першої прогонової конструкції одноколійного металевого мосту через річку Мокра Московка на 188 км перегону Передаточна – Ростуща був запланований на 23-30 жовтня.

У роботах з реконструкції першого прогону мосту через річку Мокра Московка було задіяні близько 100 працівників різних структурних підрозділів регіональної філії та 13 одиниць важкої та спеціальної техніки.

Фахівці Дніпровського мостобудівельного поїзда провели унікальну інженерну операцію: за допомогою двох відбудовних кранів ЕДК-2000 демонтували зношений мостовий прогін, наростили на необхідну висоту бетонні підферменні блоки на опорах і кранами встановили на них нову прогонову будову вагою 120 тонн. Її монтаж також здійснювався за допомогою ЕДК-2000. У процесі робіт один з кранів знаходився на самому мосту і спирався на тимчасові металеві опори, облаштовані обабіч у середній частині мосту. На Придніпровській залізниці така технологія робіт застосовується вперше.

Затим залізничники вклали на мосту залізобетонні плити безбаластного мостового полотна, повністю відновили залізничну інфраструктуру (контактну мережу, перильне огородження, пішохідні плити), а також виконали середній ремонт колії на підходах до мосту.

Слід додати, що, готуючись до застосування важкої підіймальної техніки та сучасних технологій, у регіональній філії виконали значні обсяги підготовчих робіт. Зокрема, фахівці облаштували будівельний майданчик, тимчасові дороги та тимчасові металеві опори для кранів, зібрали самі прогонові конструкції та виконали їх антикорозійне пофарбування. Забити залізобетонні палі під тимчасові металеві опори придніпровцям допомагали львівські колеги.

Заміна другої прогонової будови із застосуванням цієї ж технології робіт запланована на 11-18 грудня.

«Реконструкція мосту дозволить підвищити безпеку та зняти обмеження швидкості руху поїздів мостом, яке існувало останні тридцять років, – підкреслив директор регіональної філії Микола Кужавський. –Пасажирські поїзди на цій ділянці курсували з обмеженням швидкості руху до 60 км/год, вантажні – до 40 км/год».