slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".
Для пошуку введіть запит і натисніть кнопку.

Капітальний ремонт залізничного мосту через річку Мокра Московка дозволив уперше за сорок років збільшити швидкість руху поїздів мостом до 100 км/год 29/12/2018

Керівник АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов відкрив після капітального ремонту рух залізничним мостом через річку Мокра Московка на перегоні Передаточна – Ростуща, що в Запорізькій області. Відтепер поїзди курсуватимуть оновленим мостом зі швидкістю 80-100 км/год, а не близько 40 кмгод, як це було майже чотири попередні десятиліття.

«Після відкриття після капітального ремонту мосту через річку Мокра Московка рух поїздів на основному напрямку вантажних перевезень на адресу промислових підприємств Маріуполя буде значно прискорено, - повідомив очільник Укрзалізниці Євген Кравцов. - Завдяки оновленню мосту ми також прискорюємо оборот тяги і навантажувальних ресурсів, підвищуємо безпеку руху на маріупольскому напрямку».

У ході капітального ремонту придніпровські залізничники виконали унікальні за своєю складністю й обсягами ремонтні роботи, подібну технологію робіт на залізниці було застосовано вперше.

Зокрема, фахівці Дніпровського мостобудівного поїзда провели демонтаж масивних дефектних прогонів та їх заміну на нові. При цьому були задіяні два відбудовні крани ЕДК-2000, один з яких спирався на тимчасові металеві опори, зведені з обох боків мосту. Бетонні опори під нові прогони попередньо наростили на необхідну висоту, потім кранами встановили на ці опори заздалегідь змонтовані на землі металеві конструкції. Вага кожної з них – 132 тонни, довжина – 44 метри. Обидва прогони складали, застосовуючи важку техніку.

«Капітальний ремонт мосту ми проводили поетапно – в жовтні та грудні, у вкрай стислі терміни, щоб не ускладнювати рух поїздів на важливому вантажному напрямку, – зазначив директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський. – Увесь цей час залізничники працювали цілодобово».

По закінченні власне монтажних робіт на мосту вклали залізобетонні плити безбаластного мостового полотна, повністю відновили залізничну інфраструктуру, яку попередньо знімали (контактну мережу, перильне огородження, пішохідні плити). Було виконано також середній ремонт колії на підходах до мосту.

Загалом у масштабних роботах з оновлення мосту через річку Мокра Московка було задіяно близько 150 фахівців структурних підрозділів Придніпровської залізниці та 20 одиниць техніки – автомобільні, відбудовні, колієукладальні та пневмоколісний крани, вантажні автомобілі, бульдозери, екскаватори й тепловози.