slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця інформує 23/01/2019

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора регіональна філія «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» за 2018 рік становлять:

  1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 100.
  2. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 75,847.
  3. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,416.
  4. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,008.
  5. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 2,155.
  6. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів – 1,798.
  7. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 0,0.
  8. Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 99,718.
  9. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора – 99,37.