slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

До уваги споживачів! 15/01/2020

Показники якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» за 2019 рік становлять:

  1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 97,5.
  2. Відсоток справних таксофонів – відсутні.
  3. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 78,69.
  4. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,155.
  5. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 4,478.
  6. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів – 2,976.
  7. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 1,1.
  8. Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 93,96.
  9. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора – 97,26.