До уваги споживачів! 15/01/2020
Показники якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» за 2019 рік становлять:
- Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 97,5.
- Відсоток справних таксофонів – відсутні.
- Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 78,69.
- Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,155.
- Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 4,478.
- Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів – 2,976.
- Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 1,1.
- Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 93,96.
- Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора – 97,26.