slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2019 році інфраструктура Придніпровської залізниці поповнилася сучасним обладнанням СЦБ та зв’язку 31/01/2020

У 2019 році в регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» виконали комплекс робіт з розвитку інфраструктури господарства сигналізації та зв’язку.

Зокрема, придніпровські залізничники завершили прокладання 156-кілометрової оптично-волоконної лінії зв’язку на ділянці Запоріжжя – Комиш-Зоря. На 16 залізничних станціях було встановлене сучасне цифрове каналоутворююче обладнання технології SDH та PDH. Упровадження цієї лінії дозволило відмовитись від застарілих повітряних мереж комунікації, підвищити надійність і збільшити пропускну здатність каналів зв’язку, пришвидшити передачу інформації.

У подальшому прокладена лінія і встановлене на станціях обладнання дадуть можливість запровадити на стратегічному маріупольському напрямку сучасні цифрові системи телефонного зв’язку, цифрового радіозв’язку DMR, мікропроцесорних систем диспетчерської централізації, автоматизованих програм з організації перевезень вантажів і пасажирів.

На станції Запоріжжя-Ліве торік було введено в експлуатацію вагонний уповільнювач нового типу, капітально відремонтовано ще 10. Для регіональної філії, яка наразі забезпечує найбільші обсяги навантаження в мережі, це вкрай важливо, адже гарантує безпеку розпуску вагонів на механізованих сортувальних гірках.

Для утримання інфраструктури в справному стані впродовж року працівники господарства сигналізації та зв’язку замінили 120 стрілочних електроприводів, 12 шлагбаумів на чотирьох залізничних переїздах, 12 релейних шаф на перегонах і станціях, встановили на переїзних світлофорах 60 світлодіодних головок, замінили 46 дефектних світлофорних щогл і 20 зношених підсилювачів паркового зв’язку гучномовного оповіщення, відремонтували 31 км дефектних кабелів СЦБ.

Окрім цього, щоб уникнути розобладнання й пошкодження пристроїв СЦБ, минулоріч на залізниці виготовили і встановили 163 залізобетонні і металеві захисні саркофаги, облаштували релейні та батарейні шафи 526 додатковими замковими пристроями.