slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2019 році енергетики Придніпровської залізниці виконали масштабні роботи з модернізації контактної мережі та пристроїв електропостачання 12/02/2020

У 2019 році в регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» були проведені масштабні роботи з переоснащення й ремонту контактної мережі та пристроїв електропостачання. Це сприяло безперебійному руху поїздів і стабільному функціонуванню усіх господарств магістралі.

Зокрема, на основних напрямках руху поїздів Лозова – Синельникове – Сиваш, П’ятихатки – Дніпро – Чаплине та Кривий Ріг – Запоріжжя придніпровські енергетики встановили понад 400 нових опор контактної мережі, замінили 10,6 км контактного проводу, 8 км несучого тросу, 2,4 тис. застарілих або дефектних ізоляторів контактної мережі на полімерні.

На лініях повздовжнього постачання 6-10 кВ було встановлено 335 опор, замінено понад 24 км проводів, майже 120 трансформаторів типу ОМ, більш як 3,1 тис. ізоляторів.

Залізничники також виконали значні обсяги робіт з технічного переоснащення контактної мережі на станціях Верхівцеве, Сухачівка, Кривий Ріг та Марганець; у рамках інвестиційної програми провели модернізацію тягових підстанцій Федорівка та Роз’їзд-5, де встановили сучасне обладнання з дистанційним керуванням, мікропроцесорними елементами захисту та автоматики, новітні прилади обліку. На тягових підстанціях Сухачівка, Інгулець та Саксагань були запроваджені сучасні герметичні акумуляторні батареї.

У 2019 році регіональна філія придбала для свого енергогосподарства сучасне електротехнічне та комп’ютерне обладнання, а також спеціалізовану техніку. Зокрема, парк техніки поповнився краном на автомобільному ходу вантажопідйомністю 25 тонн, який дозволяє виконувати модернізацію та ремонтні роботи з польового боку без обмеження руху поїздів; ямобуром-стовбоставом на тракторній базі для робіт у важкодоступних місцях, автолетючками на базі МАЗ зі спеціальним фургоном для перевезення ремонтних бригад.

Ці заходи зробили більш надійним енергозабезпечення перевізного процесу, зменшили експлуатаційні витрати залізниці, позитивно вплинули на безпеку руху.