slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській залізниці відремонтували залізничний міст через річку Самара, що на перегоні Нижньодніпровськ-Вузол – Ігрень 30/03/2020

Придніпровські залізничники повністю завершили ремонт залізничного мосту через річку Самара на 202 км перегону Нижньодніпровськ-Вузол – Ігрень. Виконані у кілька етапів роботи дозволять підвищити безпеку руху поїздів мостом без обмеження швидкості руху.

Двоколійний металевий міст через річку Самара, який побудували ще в 1939 році, розташований на напрямку інтенсивного залізничного руху П’ятихатки – Чаплине. Тому ремонт більш як 225-метрової мостової споруди проводився у кілька етапів.

Так, у 2016 році залізничники виконали капітальний ремонт парної колії мосту, зокрема, оновили дефектні елементи проїжджої частини, зношені дерев’яні бруси замінили залізобетонними плитами безбаластного мостового полотна (БМП), а дефектний дерев’яний настил на бокових службових тротуарах – металевими пішохідними панелями.

Через три роки було підсилено верхній пояс поздовжніх балок непарної колії прогонів № 4 та 5. На цих прогонових спорудах виконали заміну дефектних елементів проїжджої частини, замість зношених дерев’яних брусів уклали залізобетонні плити БМП, відремонтували колії на підходах до мосту.

Цьогоріч залізничники повністю завершили комплекс мостових ремонтних робіт. Упродовж 12,5 доби колійники працювали на непарній колії прогонів № 1, 2 і 3. Виконано роботи з підсилення поздовжніх балок, заміни дефектних елементів проїжджої частини, дерев’яного мостового бруса – на плити БМП, дерев’яного пішохідного настилу – на залізобетонний.

У роботах були задіяні фахівці й техніка Дніпровської, Синельниківської, Павлоградської та Верхівцевської дистанцій колії, дистанції колії Нижньодніпровськ-Вузол; було залучено філію «Центр залізничного будівництва та ремонту інженерних споруд» АТ «Укрзалізниця», а також Іларіонівську, Запорізьку та Батуринську колійні машинні станції.

Проведені ремонтні роботи дозволять підвищити безпеку руху поїздів мостом без обмеження їх швидкості, а також зняти цю мостову споруду з обліку дефектних.