slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській залізниці виконали комплекс ремонтно-колійних робіт на стратегічному маріупольському напрямку 02/07/2020

У регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» виконали значні обсяги ремонтно-колійних робіт на напрямку Пологи – Комиш-Зоря. Це дозволило пришвидшити рух поїздів, підвищити безпеку руху, оздоровити колії, щоб забезпечити їх подальшу безперебійну експлуатацію.

За короткий час на металевому мосту, розташованому на 292 км перегону Пологи – Гусарка, було проведено заміну дерев’яних брусів на плити безбаластного мостового полотна На двох залізобетонних прогонах завдовжки 11,5 м кожен дерев’яні шпали замінили спеціальними залізобетонними брусами, на підходах до мосту замість дерев’яних шпал також уклали залізобетонні. У ремонтних роботах була задіяна спеціальна техніка – колієукладальні крани УК25/9-18, УК25/СП, КЖД-25, ВПР-0932, електробаластер ЕЛБ-19, а також хопердозаторна вертушка. Проведені роботи дозволили поїздам рухатися мостом зі швидкістю 80-100 км\год.

На ділянках Магедове – Гусарка, Передатна – Ростуща, Фісаки – Обща залізничники виконали середній ремонт 4 стрілочних переводів, середнім ремонтом оновили 10,7 км колії. Тут працювали сучасні високопродуктивні колійні машини РМ-80 (для глибокого очищення щебеню), ВПО-3000 та ВПР-09, що дозволило значно підвищити якість ремонту.

Для відновлення цілісності пліті безстикової колії на ділянці Пологи – Комиш-Зоря було застосовано колійну машину ПРСМ-079. З її допомогою залізничники ліквідували 21 місце тимчасового відновлення (42 стики), що значно покращило комфортабельність їзди на цій завантаженій ділянці шляху, забезпечило оновлення колії для її подальшої безперебійної експлуатації.

У комплексі ремонтно-колійний робіт на стратегічному маріупольському напрямку були задіяні фахівці Дніпровського мостобудівельного поїзда філії «Центр з будівництва та ремонту інженерних споруд», Запорізької колійної машинної станцій філії «Центр з будівництва та ремонту колії», Верхівцевського центру механізації колійних робіт, а також колійних машин КМС-136 і 137.