slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця випустила у рейс модернізований приміський електропоїзд для Запорізького регіону 30/07/2020

З 30 липня в Запорізькому регіоні розпочинає курсування ще один приміський поїзд, який капітально відремонтували та модернізували фахівці регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця».

«ЕР2Т-7223 - третій електропоїзд, якому відповідно до дорожньої програми оновлення рухомого складу для приміських пасажирських перевезень дали «друге» життя фахівці Нікопольського моторвагонного депо, – говорить заступник директора регіональної філії з рухомого складу Ігор Черепанов. – Капітально відремонтований і модернізований рухомий склад курсуватиме на південному напрямку – від Запоріжжя до Новоолексіївки і зворотно».

На думку залізничників, пасажирів порадують внутрішньосалонні зміни, які відбулися внаслідок модернізації ЕР2Т-7223: заміни старих дерев’яних вікон на сучасні двокамерні склопакети, жорстких сидінь – на м’які й ергономічні дивани, облаштування у вагонах електропоїзда сучасного освітлення та зорової системи оповіщення, оновлення туалетів та підлогового покриття. Окрім того, у відремонтованому рухомому складі з’явилися місця для перевезення інвалідних і дитячих візків, велосипедів та габаритного особистого вантажу.

Під час капітального ремонту фахівці Нікопольського моторвагонного депо пильну увагу приділили опалювальній та енергосистемі приміського состава, замінили старий салонний пластик на сучасний антивандальний з шумо- й теплоізоляцією, встановили нові гасники коливань. А виробники вікон за технічним завданням регіональної філії передбачили в конструкції склопакетів для ЕР2Т-7223 обов’язкове зовнішнє водовідведення, тож вода між склом та алюмінієвим профілем більше не затримуватиметься. Усі ці зміни дозволять зробити залізничні подорожі оновленим рухомим складом більш безпечними, зручними та приємними для пасажирів.

Утім, під час капітального ремонту та модернізації залізничники подбали про умови не лише для пасажирів, але й локомотивних бригад. Кабіна модернізованого локомотива набула сучасного вигляду, тут є кондиціонер, жалюзі на лобовому склі, можливість ввімкнути чайник, мікрохвильову піч та холодильник. Більш зручними стали сидіння машиніста та його помічника, а шлях уночі освітлюватиме потужний LED-прожектор. Численні зміни в інтер’єр кабіни деповчани внесли не лише після вивчення побажань локомотивних бригад, але й з їх допомогою.

«У модернізації та капремонті ЕР2Т-7223 брали участь близько 250 фахівців різного профілю, власне ремонтні роботи тривали близько півроку, – говорить начальник Нікопольського моторвагонного депо Віктор Десятерик. – Наразі післяремонтну обкатку проходить ще один приміський електропоїзд, якому ми виконуємо аналогічний обсяг робіт, – ЕР2-696. Ремонт знаходиться на завершальній стадії, плануємо випустити цей рухомий склад на лінію вже до кінця серпня».

«У модернізації та капремонті ЕР2Т-7223 брали участь близько 250 фахівців різного профілю, власне ремонтні роботи тривали близько півроку, – говорить начальник Нікопольського моторвагонного депо Віктор Десятерик. – Наразі післяремонтну обкатку проходить ще один приміський електропоїзд, якому ми виконуємо аналогічний обсяг робіт, – ЕР2-696. Ремонт знаходиться на завершальній стадії, плануємо випустити цей рухомий склад на лінію вже до кінця серпня».