slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Підвищуємо безпеку залізничних переїздів 12/12/2011

Відповідно до Галузевої програми «Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах на 2011-2015 роки» на Придніпровській залізниці ведуть роботу з підвищення безпеки руху на перетинах залізничних колій з автомобільними шляхами. Посилена увага – до ділянок впровадження швидкісного руху, переїздів з інтенсивним автотранспортним рухом, особливо тих, де залізничні колії перетинають автобусні маршрути.

Днями по Кримській дирекції залізничних перевезень було завершено роботи на залізничному переїзді без чергового - 1537-й км перегону Інкерман-1-Севастополь, де встановили систему відеонагляду та два автоматичні шлагбауми, що має суттєво підвищити безпеку руху через цей переїзд.

За словами головного ревізора Придніпровської залізниці Сергія Савченка, «дві відеокамери фіксуватимуть усе, що відбувається на залізничних коліях, ще дві – номери автомобілів-порушників правил дорожнього руху. Відео архівуватиметься впродовж 30 днів, і вже сьогодні знятими кадрами зацікавилась місцева міліція».

Вибір переїзду 1537-й км для встановлення системи відеонагляду був обумовлений тим, що він знаходяться у межах міста Севастополя, через нього здійснюється інтенсивний автотранспортний рух – близько 5 тисяч автомобілів за добу.

- У цьому році Придніпровська залізниця виконала роботи щодо підвищення безпеки руху ще на одному кримському переїзді - з активним рухом пасажирських автобусів. Це Саки-Громівка, де ми встановили автоматичну сигналізацію, - розповів головний ревізор магістралі. – Завдяки проведеній роботі, в тому числі й інформаційно-роз’яснювальній, удалось удвічі поліпшити показники ДТП на залізничних переїздах як загалом по Придніпровській залізниці, так і по Кримській дирекції залізничних перевезень. Так, за 11 місяців цього року на залізничних переїздах Криму було зареєстровано 2 дорожньо-транспортні пригоди проти 4 – за аналогічний період минулого року. Загинула одна людина проти 2 – у 2010 році, травмовано 2 проти 4 відповідно. Усі ДТП сталися з вини водіїв автотранспорту, - наголосив Сергій Савченко.

Взірцем того, яким має бути безпечний залізничний переїзд, назвав переїзд 1537-й км перегону Інкерман-1-Севастополь заступник голови Севастопольської міської адміністрації Сергій Живодуєв, наголосивши на давній і плідній співпраці міської влади та Придніпровської магістралі.

Фінансування виконаних на переїзді 1537-й км робіт здійснювалось коштом Придніпровської залізниці. Їх загальна вартість склала майже 1,4 млн. гривень, виконано їх силами структурних підрозділів самої магістралі й підприємства «Трансавтоматика» (м.Дніпропетровськ).

Довідка: Сьогодні на Придніпровській залізниці експлуатується 496 залізничних переїздів. Сто тринадцять з них – це переїзди з черговим, з яких 65 обладнано чотирма шлагбаумами, 48 – двома. Через двісті вісімдесят п’ять залізничних переїздів здійснюється автобусний рух.

Упродовж 2011 року було закрито для руху 4 залізничні переїзди, стільки ж переведено в розряд технологічних (тобто таких, що нечасто використовуються суто для потреб окремих підприємств), капітально відремонтовано 17.

На 116 км перегону Нікополь-Марганець через залізничні колії побудовано шляхопровід із під’їзними шляхами вартістю 27 млн грн.

Два переїзди з автобусним рухом обладнали автоматичною сигналізацією (Саки-Громівка (АР Крим) та Інгулець (Кривий Ріг)), на 21 – оновили переїзний настил, на одному (Савро-Зав’ялівка (Дніпропетровська область)) – покращили видимість для машиністів та водіїв автотранспорту.

На десяти переїздах модернізовано пристрої переїзної автоматики, 9 – обладнано схемами попереднього вмикання загороджувальної автоматики при аварійному відкритті шлагбаумів, на 46 – лампи накалювання замінили на краще видимі світлодіодні голівки. Крім переїзду 1537-й км перегону Інкерман-1-Севастополь, на Придніпровській залізниці система відеонагляду застосовується на залізничному переїзді з інтенсивним автотранспортним рухом 101-й км у м. Кривий Ріг.