slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У січні 2012 року вагоноремонтні депо на оновленій базі відремонтували 620 піввагонів 14/2/2012

Спеціалізовані вагоноремонтні депо Придніпровської залізниці впоралися із січневим завданням з ремонту вантажних піввагонів. Про це повідомив начальник вагонної служби ДП «Придніпровська залізниця» Валерій Стріленко. «Попри певні труднощі, спільними зусиллями ми виконали планове завдання січня з ремонту 620 піввагонів. З них 422 одиниці – це рухомий склад Українського державного центру з експлуатації спеціалізованого рухомого складу «Укрспецвагон», 188 – Дарницького вагоноремонтного заводу», - розповів Валерій Стріленко.

У порівнянні з минулими роками планові обсяги ремонтних робіт січня 2012 року зросли в 1,5-2 рази. Щоб їх виконати, на Придніпровській залізниці провели значну підготовчу роботу. Насамперед, було зміцнено матеріально-технічну базу обраних під спеціалізовані вагоноремонтних депо: для них придбали два платформенні електрокари, 15 зварювальних напівавтоматів, засоби малої механізації, гайковерти, дефектоскопи та інше устаткування, яке дозволяє пришвидшити ремонтний процес і посилити контроль за його якістю. У 2012 році для спеціалізованих вагоноремонтних депо планується придбати ще мостові крани та інші технічні засоби на загальну суму 9 млн гривень.

На підприємстві наперед подбали про вирішення кадрових проблем, що могли виникнути у зв’язку зі збільшенням обсягів ремонту: на роботу було прийнято близько 260 працівників основних професій, з яких 100 – електрозварники. Заздалегідь подумали і про закупівлю та централізоване забезпечення необхідними матеріалами, яких за розрахунками теж могло не вистачити на початковому етапі робіт - сортового й листового металу, кришок люків, запчастин тощо.

Уже після початку робіт зрозуміли доцільність переходу на чотиризмінний графік та потоковий методу виконання робіт, який скорочує втрати часу на проміжну маневрову роботу та інші операції. Саме так сьогодні й працюють у спеціалізованих вагоноремонтних депо підприємства. Наразі у їхніх цехах одночасно знаходиться по 10-13 піввагонів, на підготовчих роботах зайняті 3-4 газорізальники, цілісність кузовів відновлюють 8-10 електрозварників.

У лютому 2012 року вагоноремонтним депо Придніпровської залізниці належить виконати ще більші обсяги ремонтних робіт – відремонтувати 660 піввагонів.

Нагадаємо, що наприкінці 2011 року Укрзалізниця визначила базові ремонтні депо для державних компаній, на баланс яких з початку 2012 року передаються вантажні піввагони українських залізниць. Ці заходи вжито для того, щоб мати спеціалізовані вагоноремонтні депо, обладнати їх належним чином, сконцентрувати фінансовий та кадровий потенціал і тримати у належному стані парк вантажного рухомого складу.

По Придніпровській залізниці базовими вагоноремонтними депо визначено Батуринське (ремонт піввагонів), П’ятихатське і Мудрьонне вагоноремонтні депо, а також Нижньодніпровськ-Вузол (ремонт піввагонів, окатишевозів).