На ділянці впровадження швидкісного руху виконано робіт більш як на 39 мільйонів гривень 29/3/2012
Роботи на ділянці впровадження швидкісного руху поїздів на напрямку Дніпропетровськ-Лозова, на які Придніпровська залізниця витратила вже понад 39 млн гривень, ведуться за графіком.
Зокрема, на поточний момент відремонтовано 35,3 км колії (середнім ремонтом – 20,1 км, комплексно оздоровчим – 15,2 км), замінено на нові 4 комплекти стрілочних переводів, демонтовано 2 та побудовано 10 нових платформ, розпочато будівництво приміщення для чергового по переїзду 986-й км.
Також виконано тягові розрахунки для розстановки світлофорів при швидкостях, які будуть реалізовані на ділянці Лозова-Дніпропетровськ, розроблено 8 проектів для облаштування тут автоматичних систем дистанційного контролю ходових частин рухомого складу, на 42,17 км модернізовано пристрої автоблокування й електричної централізації, придбано 60 комплектів пристроїв оповіщення про наближення поїзда та 3 комплекти обладнання оперативного зв’язку дільничних поїзних диспетчерів.
Працівники служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Придніпровської залізниці виконали відсипку берегової платформи по станції Ігрень; збудували берегову платформу по станції Варварівка; виконують ремонт будівлі вокзалу, демонтаж острівної і монтаж берегової платформи по станції Павлоград-1.
Загалом роботи з організації швидкісного руху поїздів на напрямку Дніпропетровськ-Лозова, які Придніпровська залізниця розпочала у 2011 році й продовжує цьогоріч, обійдуться підприємству в суму 157,8 млн грн.