slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській залізниці обкатують Skoda 28/4/2012

28 квітня вокзал Дніпропетровськ Придніпровської залізниці приймав міжрегіональний електропоїзд Skoda, який здійснював першу дослідну поїздку маршрутом Харків –Дніпропетровськ – Донецьк – Луганськ – Донецьк – Харків.

Мета поїздки – обкатка локомотивних бригад електровозного депо Харків - «Жовтень» на чолі з машиністами-інструкторами, зокрема вивчення профілю колії, розташування сигналів, швидкостей руху і т.д. Сучасний красень-електропоїзд, який майже годину стояв на Дніпропетровському вокзалі, зібрав довкола себе не тільки фахівців-залізничників, але й численних пасажирів, які охоче фотографувалися на його фоні.

За словами начальника Придніпровської залізниці Олександра Момота, городяни незабаром зможуть гідно оцінити швидкісні характеристики й комфорт нового електропотяга, адже він з’єднає міста-мільйонники Харків – Дніпропетровськ і Донецьк.

- Це поїзд європейського рівня, де створені всі необхідні умови для зручної подорожі, в тому числі є системи вентилювання та кондиціювання, вакуумні туалети, місця для осіб з обмеженими фізичними можливостями, телебачення й Інтернет. Так, за зручності доведеться платити дещо більше, однак поїздки Skoda будуть цілком доступними для пересічних жителів Дніпропетровщини.

Водночас на вокзалі в черговий раз випробували роботу інформаційних табло, а також готовність оголошувати інформацію про прибуття-відправлення поїздів в англомовному форматі, що є складовою підготовки вокзалу до обслуговування іноземних вболівальників під час Євро-2012.

>

Довідка: Чеський двоповерховий міжрегіональний поїзд подвійного струму Skoda призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеного комфорту залізницями України з колією завширшки 1520 мм на електрифікованих ділянках з постійним струмом напругою 3 кВ і змінним струмом напругою 25 кВ, частотою 50 Гц і здатен розвивати швидкість до 160 кмгод.

Нові потяги Skoda складаються з шести вагонів, у кожному з яких 126 місць (загальна кількість – 636 місць). Передбачені місця першого (другий поверх) і другого класу, а також місця для осіб з обмеженими фізичними можливостями (для чого в кожному потязі є по 4 підйомники для інвалідних візків, а також спеціальні санвузли).

Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми дверима. Корпус поїзда виготовлений зі спеціального алюмінію. Зовні поїзд пофарбований поліуретановимии двокомпонентними фарбами з оболонкою «антиграфіті». Внутрішні поверхні виконані з антишумових і антивібраційних матеріалів. Підвагонне обладнання захищене від впливу зовнішніх факторів. Вагони електропоїзда обладнані системами вентилювання і кондиціювання повітря з функцією охолодження влітку й нагріву взимку, а також бездротовим доступом до мережі Інтернет Wi-Fi.

Потяги мають гарантійний термін обслуговування 24 місяці. Загальний термін експлуатації – 40 років.

У січні 2011 року було укладено договір між Південною залізницею та «ŠKoda Vagonka» на поставку двох міжрегіональних двоповерхових електропотягів з шести вагонів кожен на суму 39,9 млн. євро. У середині березня у Чехії перший електропоїзд Skoda був переданий українській делегації на чолі з Віце-прем'єр-міністром України - Міністром інфраструктури Борисом Колесніковим. До Харкова перша Skoda прибула 25 березня, друга - 20 квітня.

Поїзди Skoda курсуватимуть кільцевими маршрутами Харків-Донецьк-Маріуполь-Донецьк-Дніпропетровськ-Харків і Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Луганськ-Донецьк-Харків. Обслуговуватимуться в депо Харкова, спеціально обладнаному для нового рухомого складу.