slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Роботи з будівництва конкорсу на вокзалі Сімферополя йдуть за графіком 15/5/2012

На виконання доручення Президента України щодо модернізації інфраструктури приміського залізничного вузла м. Сімферополя з метою підвищення його пропускної спроможності, поліпшення умов обслуговування й безпеки пасажирів, розподілу пасажиропотоків дальнього та приміського сполучення на вокзалі Сімферополя тривають роботи з будівництва конкорсу (переходу) над коліями.

Він має з’єднати між собою привокзальний перон, острівні платформи і касовий павільйон для приміського сполучення, який невдовзі буде зведений за 6-ю платформою.

Наразі металеві конструкції конкорсу – колони й балки – практично змонтовано, на них укладено залізобетонні плити перекриття, готова й арка під покрівлю. Ведеться зварювання каркасів під пішохідні сходи, ескалатори й ліфти. Проводиться благоустрій перону та платформ, де йшли земельні роботи (будівництво каналізаційних колодязів, перенесення комунікацій зв’язку та електрокабелів тощо).

Цьому передувала робота енергетиків, яка дозволила виконувати монтаж металевих конструкцій конкорсу над контактною мережею.

На черзі – зовнішнє й внутрішнє облицювання металевого каркасу конкорсу сучасними матеріалами, улаштування тут сходів, ескалаторів і ліфтів та інші роботи, які повинні більшістю завершитись до початку сезону літніх пасажирських перевезень.

Рух пасажирських поїздів дальнього та приміського сполучення через вокзал Сімферополь від початку будівництва не припинявся, висадку й посадку пасажирів організовано на платформах поза зоною робіт, виконуваних силами структурних підрозділів ДП «Придніпровська залізниця» та підрядних організацій.

Загальна вартість будівництва конкорсу над коліями з касовим павільйоном для приміського сполучення, яке ведеться на вокзалі Сімферополь коштом ДП «Придніпровська залізниця», орієнтовно складе 35 млн гривень.