slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Відкрито швидкісний рух поїздів на дільниці Дніпропетровськ - Лозова 28/5/2012

28 травня 2012 року на Придніпровській залізниці було урочисто відкрито рух міжрегіональних швидкісних поїздів «Шкода», які щоденно курсуватимуть маршрутами Дніпропетровськ – Донецьк та Дніпропетровськ – Харків.

На урочистостях, які з цієї нагоди відбулись на центральному вокзалі Дніпропетровська, були присутні голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації Олександр Вілкул, міський голова Дніпропетровська Іван Куліченко, начальник ДП «Придніпровська залізниця» Олександр Момот та інші високі гості.

«Рух двох сучасних міжрегіональних швидкісних електропоїздів з Дніпропетровська до Харкова і Донецька - це черговий етап модернізації транспортної інфраструктури Придніпров’я, ті конкретні справи, які реально підвищують якість життя жителів нашої області й усієї країни, зміцнюють економічні, культурні та людські зв’язки між регіонами», - сказав у своєму слові губернатор Дніпропетровської області Олександр Вілкул, який отримав символічний квиток на подорож «Шкодою».

«Ми у своїй роботі переходимо на європейські стандарти безпеки, швидкості й комфорту, - наголосив начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот. – Їх незабаром зможуть гідно оцінити і вболівальники футбольного чемпіонату Євро-2012, і жителі нашого регіону, які завдяки швидкісним поїздам проводитимуть у дорозі менше часу й подорожуватимуть із сучасними зручностями», - відмітив він.

Цій знаковій для магістралі події передувала серйозна робота з підготовки інфраструктури Придніпровської залізниці до впровадження швидкісного руху поїздів.

Так, у 2011-2012 рр. на дільниці Лозова – Павлоград-1 – Синельникове-2 – Дніпропетровськ підприємством було виконано комплексні роботи на загальну суму 132, 8 млн гривень.

Зокрема, модернізовано 6,8 км колії, відремонтовано: посиленим капремонтом - 3, 85 км, посиленим середнім – 14, 1 км, середнім – 23 км, комплексно–оздоровчим – 74,4 км. Замінено 18 комплектів стрілочних переводів, модернізовано 7 залізничних переїздів з облаштуванням їх шлагбаумами та переведенням у розряд переїздів з черговим, виконано благоустрій майже 350 га смуги відведення залізниці.

Відремонтовано та побудовано (з нішами безпеки для пасажирів) 70 пасажирських платформ, виконано благоустрій двох залізничних станцій, відремонтовано 7 вокзалів та 6 постів електричної централізації.

На дільниці Лозова – Павлоград-1 – Синельникове-2 – Дніпропетровськ модернізовано пристрої автоблокування та електричної централізації на 106 км колії, замінено 46 комплектів пристроїв оповіщення про наближення поїзда, впроваджено 3 комплекти обладнання оперативного зв’язку поїзного диспетчера, виконано ремонт магістрального кабелю зв’язку, оновлено мережі гучномовного оповіщення на 6 станціях.

Відремонтовано і модернізовано 398 км контактної підвіски; замінено 41,5 км зношеного контактного дроту, 9 км несучого тросу, 1919 ізоляторів, 383 опори контактної мережі та анкерів, 8 жорстких поперечин; модернізовано 3,5 км лінії автоблокування та повздовжнього електропостачання, а також освітлення на 30 залізничних об’єктах (станціях, переїздах та платформах).

Усі роботи виконувались силами служб колії, сигналізації та зв’язку, енергопостачання, будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Придніпровської залізниці.

За підсумками робіт на дільниці впровадження швидкісного руху на підприємстві заохочено понад 260 залізничників, частина з них отримала змогу здійснити швидкісну подорож від Дніпропетровська до Донецька на новій «Шкоді».

Виконання комплексу робіт по дільниці Лозова – Павлоград-1 – Синельникове-2 – Дніпропетровськ дозволить скоротити час руху пасажирських поїздів даною дільницею: по непарній колії – на 21,5 хв, по парній – на 25,5 хв, а також дасть можливість рухомому складу курсувати (в обох напрямках) на 78,9 км колії зі швидкістю 160 кмгод, на 41,6 км – 140 кмгод, на 25 км – 130 кмгод, на 39, 3 км – 120 кмгод.

Наступним етапом буде організація робіт із впровадження швидкісного руху на дільниці Синельникове-2 – Запоріжжя, які заплановано завершити до кінця поточного року.

Для довідки: Двоповерховий міжрегіональний електропоїзд подвійного струму серії EJ 675 виробництва «ŠKODA VAGONKA a.s.» призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеного комфорту з максимальною експлуатаційною швидкістю до 160 км/год на залізницях України із шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25 000 В, частотою 50 Гц.

Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми розсувними дверима, обладнані системою вентиляції і кондиціювання повітря з функцією охолодження повітря в літній період і обігріву - в зимовий. Сидіння у відділеннях для пасажирів 1-го класу розташовані за схемою 2 + 1, 2-го - 2 + 2 навпроти один одного.

Загальна кількість місць в електропоїзді Skoda у шестивагонній комплектації — 607, з яких 1-го класу — 46, 2-го класу – 561, є буфет.