slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Нагадуємо пасажирам про дотримання правил безпеки на залізниці заради їх життя та здоров`я 1/8/2012

Про правила безпечного поводження громадян на залізничних об’єктах, як уберегти себе та близьких від травмування, а також про роботу Придніпровської залізниці з охорони праці в ІА «Мост-Днепр» журналістам розповіла заступник начальника служби охорони праці магістралі Ольга Чернова.

Найпоширеніші причини травмування

Залізниця – найзручніший та дешевий засіб пересування, у той же час є зоною підвищеної небезпеки. За 6 місяців 2012 року на Придніпровській магістралі травмувались 49 осіб, з них 25 – смертельно.

За словами Ольги Чернової, найчастіше громадяни намагаються зекономити свій час ціною власного здоров`я та життя. Тож норовлять проскочити перед поїздом, що наближається, переходять колії у невстановлених місцях, ходять коліями чи поряд з ними на відстані менше 2,5 метра, переходять колії під вагонами.

Залізничники проаналізували, що найбільше нещасних випадків трапляється на станціях. Тому найбільш травмонебезпечні з них (Вільногірськ, Горяїнове, Діївка, Дніпродзержинськ-Пасажирський, Ігрень, Павлоград-1, Нижньодніпровськ, Синельникове 1,2, Кривий Ріг-Головний, Запоріжжя, Мелітополь, Вільнянськ, Сімферополь, Джанкой, Урожайна, Острякове) огородили, збудували на них пішохідні мости та тунелі, яким пасажири, на жаль, усе одно користуються вкрай рідко.

Як зазначила Ольга Чернова, щорічно залізничники розробляють організаційно-технічні заходи з попередження нещасних випадків невиробничого характеру, які знаходять на особистому контролі начальника Придніпровської залізниці Олександра Момота. Вони передбачають роз'яснювальну роботу з громадянами, які користуються залізничним транспортом або живуть біля залізничних об’єктів, щодо дотримання правил безпеки на них. Так, з початку року фахівці служби охорони праці підприємства провели 413 лекцій, опублікували близько 10 статей у місцевій пресі, виступали на телебаченні.

Аби пасажири були уважними на залізниці, на усіх станціях та вокзалах Придніпровської магістралі по гучномовцю їх регулярно сповіщають про рух поїздів чи маневрового рухомого складу; усі пішохідні та службові проходи добре освітлені, розміщена наочна інформація про небезпеку переходу колії у невстановлених місцях.

Встановлено і «силовий» контроль за безпекою громадян. Працівники служби воєнізованої охорони залізниці постійно патрулюють станції, вокзали та перегони, де виявляють сторонніх осіб, які порушують вимоги безпеки. Лише з початку року за ходіння коліями у невстановлених місцях затримали 1412 громадян, з яких 725 оштрафували на суму 25,6 тис. грн.

На контролі – вокзали, перони та станції

Не забули на підприємстві й про технічні заходи безпеки. У першому півріччі 2012 року залізничники відремонтували 52 перони і посадочні платформи, на яких замінили 304 прилади зовнішнього освітлення та 21 перехідний настил. На ділянці швидкісного руху Лозова-Дніпропетровськ встановили 48 гучномовців, які сповіщають пасажирів про наближення поїзда, ще 8 до кінця року встановлять на ділянці Синельникове-1 - Запоріжжя-1. Звуковою та світловою сигналізацією обладнали 23 пішохідні переходи.

Також для безпеки громадян залізничники огороджують території станцій, особливо з боку житлових і промислових зон. Наразі вже огороджені станції: Воскобійня, Верхньодніпровськ, Кривий Ріг та Кривий Ріг-Головний, Савро, Жовті Води, Апостолове, Нікополь, частково Марганець, Мелітополь, Пологи, Бердянськ, Євпаторія-Курорт, Севастополь, район приміського вокзалу Джанкой, частково станції Сімферополь та Сімферополь-Вантажний, ряд лінійних станцій.

Ні! - дитячому травматизму

«Під особливим контролем залізничників дитячий травматизм, особливо у районах, прилеглих до об’єктів залізничної інфраструктури. Найчастіше діти травмуються з вини дорослих, які або не розповідають про безпеку на залізниці, або не стежать за ними під час перебування на території залізниці, ще й самі порушують правила (найчастіше на переїздах).

Непоодинокі випадки, коли діти, гуляють коліями, залазять на дахи вагонів, ризикуючи уразитись струмом під напругою 3000 Вольт, намагаються проїхати на підніжках ватажних поїздів тощо», - відзначила Ольга Чернова.

Так, у листопаді 2011 року на станції Богуславський 12-річна дівчинка зазнала серйозних травм через те, що сіла на перехідну площадку вантажного поїзда і під час його руху зістрибнула на землю. У тому ж році біля ст. Новоолексіївка 15-річний підліток не скористався обладнаним переходом та навмання переходив колії, у результаті чого потрапив під пасажирський поїзд та загинув.

Тож, аби уберегти здоров`я та життя підростаючого покоління, залізничники двічі на рік проводять місячники з попередження травматизму на залізничному транспорті серед учнів навчальних закладів, розташованих у районах поблизу залізниці. У ході місячників дітям розповідають про правила перебування на залізничному транспорті, читають лекції, проводять вікторини та поширюють пам’ятки «Правила поведінки на залізниці». Активними учасниками таких заходів є вихованці Дніпропетровської та Запорізької дитячих залізниць.

Дбаємо про безпеку автомобілістів

Щорічно на переїздах Придніпровської дороги трапляються дорожньо-транспортні пригоди за участю водіїв автотранспорту. Причина цих ДТП – порушення водіями правил дорожнього руху.

«За ініціативи начальника залізниці Олександра Момота, кожен переїзд, що охороняється, оснащений наочною інформацією, яка попереджає водіїв про небезпеку при його перетині. Постійно контролюється робота шлагбаумів, світлової та звукової сигналізації, спільно органами з ДАІ проводяться рейди, під час яких перевіряється виконання вимог утримання переїздів та дотримання водіями правил їх перетину. З початку року ми провели 745 таких рейдів», - прокоментувала О.Чернова.

Крім того, на підприємстві розробили п'ятирічну галузеву програму забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах (на 2011-2015 роки), на виконання якої залізничники капітально відремонтували 25 переїздів, уклали 44 комплекти залізобетонних переїзних настилів, обладнали сигналізацією 2 залізничних переїзди з автобусним рухом на станціях Саки та Інгулець, заасфальтували підходи до 8 переїздів на ділянці курсування швидкісного поїзда «Шкода».

До кінця 2016 року Придніпровська магістраль запланувала збудувати 51 транспортну розв`язку, аби автомобільні та залізничні шляхи не перетинались. За цей період залізничники збудують 2 шляхопроводи, 29 автодорожніх шляхопроводів на дорогах загального користування та 20 – на території населених пунктів.

«Ми не втомлюємось закликати громадян дотримуватись правил безпеки на залізничному транспорті України, бути уважними та обережними на залізничних об`єктах, не поспішати, користуватися перехідними мостами, тунелями та пішохідними переходами. Пам'ятайте, що дотримання елементарних правил безпечної поведінки на залізниці збережуть ваше життя і здоров'я. Бережіть себе і оточуючих вас людей! Не піддавайте своє життя небезпеці», - підсумувала Ольга Чернова.