slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Магістраль та влада Дніпропетровська планують об’єднати ресурси залізниці й метро 6/8/2012

За чотири роки у рамках проекту «Завершення будівництва метрополітену в Дніпропетровську» в обласному центрі може з`явитись потужний інфраструктурний об’єкт – великий пересадочний пункт, який об’єднає ресурси залізничного транспорту й метро.

«Суть ідеї проста, - говорить начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот, - від станції метро «Музейна» (в районі історичного музею ім. Яворницького) до залізничної платформи «Проспектна» (в районі пам’ятника Слави) курсуватимуть «метроавтобуси». Від Проспектної, по існуючих залізничних коліях, городяни зможуть доїхати і до житлового масиву Північний, і до житлових масивів Тополі – кому куди потрібно. Зрозуміло, що із зупинками на шляху до кінцевої станції. Фактично це буде міська «електричка». При цьому потяги, які сьогодні курсують на даній ділянці шляху, залишаться».

Реалізація проекту з будівництва такого пересадочного пункту створить низку вигод: городяни зможуть швидше та економніше дістатись до необхідного їм куточка Дніпропетровська (планується, що проїзд метро та залізницею навіть здійснюватиметься за єдиним квитком), унаслідок збільшення кількості пасажирів підвищиться рентабельність роботи як дніпропетровського метрополітену, так і самої залізниці, крім того, використання електричного міського транспорту суттєво поліпшить екологічну ситуацію в місті-мільйоннику.

Нагадаємо, що 27 липня 2012 року у Дніпропетровську офіційно підписали Кредитну угоду між Україною і Європейським банком реконструкції та розвитку на суму 152 млн євро - для будівництва ще 3-х станцій метрополітену: «Театральна», «Центральна» та «Музейна». Таку ж суму на кредитних умовах надасть місту і Європейський інвестиційний банк, ще 33 млн євро – держава.