slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця подбає, аби її пасажири не мерзли у поїздах 17/10/2012

Як Придніпровська залізниця готує пасажирські поїзди у дальньому та приміському сполученні до роботи в осінньо-зимовий період, як працюватимуть у сильні холоди вокзали й станції, куди і до кого звертатись пасажиру, якщо у вагоні температура нижча за встановлену норму - ці та інші актуальні питання порушувались під час прес-конференції начальника відділу вокзалів Придніпровської залізниці Івана Леводянського в інформаційній агенції «Днепр-Пост»

До роботи у зимовий період магістраль готує 1035 вагонів пасажирських поїздів у дальньому сполученні, з яких більше 700 - на високовольтному опалюванні. Кожен вагон проходить необхідний ремонт, його миють, фарбують, перевіряють, ревізують опалювальні системи, санвузли, ступінь утеплення тощо.

Крім того, велику увагу приділяють приміським поїздам, адже ними користується значно більше пасажирів, ніж у дальньому сполученні. Обслуговуватимуть пасажирів в холодну пору року 277 секцій приміських поїздів. Їх також ретельно перевіряють, приводять в належний санітарно-гігієнічний стан, за необхідності ремонтують, контролюють справність електромереж тощо, щоб під час зимових перевезень температура у салонах не була нижчою за норму.

«Ми несемо відповідальність за тепло та комфорт для кожного пасажира, який користується нашими поїздами. Норми зимового температурного режиму у пасажирських поїздах у дальньому сполученні становлять +18-+22, у приміських – +11- +13. Якщо температура нижча за ці показники, то пасажир має право звернутись до бригадира поїзда з проханням перевести його до іншого вагону, надати додаткову ковдру чи зігріти чаєм. Ніхто не має права відмовити пасажиру у його проханні, якщо є можливість покращити ситуацію. Якщо можливість покращити ситуацію була, однак пасажиру відмовили в допомозі, він може написати скаргу на ім`я начальника пасажирської служби чи служби приміських пасажирських перевезень, виклавши обставини поїздки», - розповів Іван Леводянський.

На кожному вокзалі та на багатьох станціях Придніпровської залізниці в Дніпропетровській, Запорізькій областях та АР Крим під час холодів планують встановлювати пункти обігріву, де кожен бажаючий зможе випити гарячого чаю-кави та відігрітись. У сильні холоди зігрітись чаєм городяни й пасажири залізниці зможуть не тільки в спеціалізованих пунктах обігріву, але й просто на вокзалах чи станціях, де передбачено надавати чайники чи готовий окріп, чай, цукор.

Загалом же, за словами Івана Леводянського, інфраструктура Придніпровської залізниці практично готова до роботи взимку. Залізничники відремонтували 9 котелень, на 100% готовий автотранспорт, снігоприбиральна техніка, теплові мережі та паропроводи, системи опалення та подачі води, каналізації, електромережі. Повністю готові всі виробничі об’єкти, у структурних підрозділах залізниці відремонтували та утеплили двері та вікна, дахи тощо.

Крім того, спеціальне навчання та підготовку пройшло 268 чоловік (первозимники), які будуть працювати взимку на відкритому повітрі, їх забезпечили теплим одягом, взуттям та необхідними інвентарем.