slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У Криму запущено перший рейковий автобус 26/10/2012

Завдяки співпраці з республіканським керівництвом Придніпровська залізниця оновила свій рухомий склад

Придніпровська залізниця активно співпрацює з місцевими органами влади з питань розвитку транспортної інфраструктури регіонів, які обслуговує, спільної організації приміських перевезень та оновлення моторвагонного рухомого складу (що обумовлено статтею 10 Закону України «Про залізничний транспорт»).

Прикладом порозуміння й тісної взаємодії придніпровських залізничників та регіональних держпосадовців став спільний проект ДП «Придніпровська залізниця» та Ради міністрів Автономної Республіки Крим з придбання першого на півострові і в локомотивному парку магістралі рейкового автобуса, який з 28 жовтня розпочне своє курсування в Криму.

В урочистостях з цієї нагоди, що 26 жовтня відбулись на вокзалі м. Сімферополь, узяли участь заступник Міністра інфраструктури України Володимир Корнієнко, заступник Генерального директора Укрзалізниці Ігор Гладкіх, Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим Анатолій Могильов, начальник ДП «Придніпровська залізниця» Олександр Момот, директор з маркетингу східних ринків АТ «ПЕСА Бидгощ» (Польща) Зігфрид Журавскі та інші високі гості.

Запущений рейкобус п’ятьма маршрутами має з’єднати між собою станції Джанкой, Владиславівка, Феодосія та Армянськ. Вартість проїзду в ньому відповідатиме чинним у Кримському регіоні приміським тарифам (зокрема Джанкой – Феодосія – 16,75 грн, Джанкой – Армянськ – 11,75 грн).

«Необхідність придбання цього рейкобуса, - говорить начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот, - обумовлена нашим бажанням наблизити пасажирські перевезення до вимог XXI-го століття, в якому ми живемо, а також прагненням суттєво скоротити експлуатаційні витрати підприємства шляхом впровадження нової, більш ефективної й економної техніки».

Дійсно, рейковий автобус виробництва АТ «ПЕСА Бидгощ» (Польща) має чимало переваг для пасажирів: комфортабельний салон зі зручними кріслами (по два – з одного боку й по три – з іншого), двоє дверей обабіч із висувними підніжками (для виходу на низькі й високі платформи), місця для інвалідів у візках, а також для пасажирів з габаритним багажем, автоматична система клімат-контролю, вакуумний туалет, яким можна користуватись під час зупинок і в санітарній зоні населених пунктів, умивальник з гарячою та холодною водою тощо. Крім того, у рейкобусі мінімальний рівень шуму, а машиністи за допомогою зовнішніх і внутрішніх відеокамер можуть стежити за обстановкою в салоні та на пероні, швидко реагувати на непередбачені ситуації з пасажирами.

Запущений рейкобус осучаснить моторвагонний рухомий склад Кримської дирекції залізничних перевезень, який на 95% морально й фізично застарів. Крім цього, для задоволення попиту пасажирів на приміські перевезення на неелектрифікованих ділянках Придніпровської залізниці (а до них належить і ділянка Армянськ – Джанкой – Владиславівка – Феодосія) змушені використовувати малосоставні поїзди у складі вантажних тепловозів та кількох плацкартних пасажирських вагонів, що вкрай нераціонально і дуже витратно для перевізника. Придбання ж такого сучасного й економного рухомого складу, як новий рейковий автобус, дозволить частково вирішити ці проблеми.

А ще рейкобус мобільніший, ніж його попередники, більш зручний в обслуговуванні, адже має удвічі довший період міжремонтної експлуатації і споживає стільки ж дизпалива на сто кілометрів шляху, як і автобус.

Вартість рейкобуса – близько 2 млн євро. Його придбано на паритетних умовах за кошти ДП «Придніпровська залізниця» та АР Крим.

«Це наш перший за роки незалежності успішний досвід співпраці з керівництвом АР Крим у вирішенні транспортних проблем регіону, – говорить начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот. – І добра наука всім: там, де хочуть розвивати місцевий транспорт, ідуть назустріч один одному. Водночас це реальна можливість для кримчан поліпшити своє життя вже сьогодні».

Начальника Придніпровської магістралі підтримав і заступник генерального директора Укрзалізниці Ігор Гладкіх.

«Крим дуже перспективний регіон. Таке розуміння суті й глибини проблем залізничного транспорту як тут, така готовність їх вирішувати, нажаль, зустрічається сьогодні не повсюдно. Тим приємніше реалізувати такі масштабні проекти, як рейковий автобус,зважаючи, що вже є міцний підмурок співпраці місцевої влади і залізничників – реконструюванні спільними зусиллями вокзали в Джанкої та Сімферополі. Наступний крок – запровадження швидкісного руху на кримському напрямку, заплановане вже на 2013 рік», - відзначив Ігор Гладкіх.

Довідка: Рейковий автобус серії 620 М виробництва «ПЕСА Бидгощ» (Польща) представляє собою автономний самохідний вагон з економним шестициліндровим двигуном внутрішнього згоряння. Має дві кабіни машиніста (з обох кінців).

Пасажировмісткість – 201 місце, в тому числі 91 – для сидіння. Максимальна швидкість – 120 км/год. Термін експлуатації – 40 років. Дальність ходу на одній заправці не менше тисячі кілометрів.

Маршрути рейкового автобуса: Джанкой – Владиславівка – Феодосія; Феодосія – Владиславівка – Джанкой; Джанкой – Армянськ; Армянськ – Джанкой – Владиславівка – Феодосія; Феодосія – Владиславівка – Джанкой.