slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Роботи з будівництва конкорсу на вокзалі Сімферополя наближаються до завершення 29/10/2012

Роботи з будівництва на сімферопольському вокзалі конкорсу (пішохідного переходу над коліями) з касовим павільйоном для приміського сполучення вийшли на фінішну пряму. Їх було розпочато у січні нинішнього року на виконання доручення Президента України щодо модернізації інфраструктури приміського залізничного вузла м. Сімферополя для підвищення його пропускної спроможності, поліпшення умов обслуговування й безпеки пасажирів, розподілу пасажиропотоків дальнього та приміського сполучення.

Сьогодні привокзальний перон, острівні платформи і зведений навпроти будівлі вокзалу касовий термінал для пасажирів приміських електропоїздів вже з’єднує сучасна срібляста напівпрозора будівля конкорсу завдовжки 96 м і завширшки 8,7 м.

Міцні металеві конструкції пішохідного переходу, який знаходиться над коліями на 8-метровій висоті, облицьовано вентильованими фасадними системами з композитного матеріалу алюкобонд.

Цьому передувала робота енергетиків, що дозволила безпечно виконувати монтаж металевих конструкцій конкорсу над контактною мережею, а також масштабні земельні роботи (будівництво каналізаційних колодязів, перенесення комунікацій зв’язку та електрокабелів тощо).

У середину зведеного конкорсу наразі можна потрапити сходами - три ліфти й чотири ескалатори, передбачені проектом, фахівцям ще належить змонтувати. Утім, їх уже отримали, тож пуско-налагоджувальні роботи – справа найближчого часу.

Повністю готовий до експлуатації приміський касовий термінал, зведений за 6-ю пасажирською платформою. Його площа – 340 кв.м. Він містить довідкове бюро й чотири квиткові каси, одна з яких – для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. У зручному й просторому касовому павільйоні передбачено потужні системи вентилювання, що вкрай важливо для кримського регіону.

Приємно бачити й упорядковану територію довкола нового приміського терміналу. Будівельники вклали тут бетонну тротуарну плитку, розбили квітники, висадили саджанці дерев, встановили декоративну огорожу, лавки й нічники.

Особливістю приміського вокзалу станції Сімферополь стануть і 9 турнікетних систем, які вже змонтовано на виходах і входах до пасажирських платформ №5 і №6 для збільшення дохідності приміських перевезень, протидії безквитковому проїзду в електропоїздах приміського сполучення

Слід зазначити, що за весь час будівельних робіт на станції Сімферополь, рух пасажирських поїздів дальнього та приміського сполучення через вокзал не припинявся, висадку й посадку пасажирів було організовано на платформах поза зоною робіт, виконуваних силами структурних підрозділів ДП «Придніпровська залізниця» та підрядних організацій.

Загальна вартість будівництва конкорсу над коліями з касовим павільйоном для приміського сполучення у підсумку складе 35 млн гривень.