Придніпровська залізниця

Експерти General Electric рекомендуватимуть Мелітопольське локомотивне депо як основну базу сервісного обслуговування локомотивів General Electric 10/08/2018

Експерти General Electric рекомендуватимуть менеджменту ПАТ «Укрзалізниця» Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» як основну базу сервісного обслуговування локомотивів General Electric. Такі висновки вони зробили після експертизи та огляду цього об’єкта.

Зокрема, представники компанії General Electric вважають, що Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» максимально відповідає вимогам компанії до центру з обслуговування новозбудованих для України тепловозів серії ТЕ33АС «Тризуб».

Свою думку представники компанії General Electric – регіональний директор із сервісу Павло Семикопенко та регіональний директор з якості Газіз Іскаков – висловили в ході візиту до Мелітопольського локомотивного депо. Зокрема, зарубіжні експерти оглянули виробничі приміщення депо – основні цехи та дільниці, складські й лабораторні приміщення, ознайомилися з технічним оснащенням та можливостями структурного підрозділу, його кадровим потенціалом, обговорили низку питань, які потребуватимуть вирішення: виділення окремих складських та офісних приміщень, визначення кількості персоналу, необхідного для проведення ремонтних робіт та технічного обслуговування тягового рухомого складу, навчання працівників, деталі матеріально-технічного забезпечення тощо.

«У депо є чудова база, – підсумував обхід регіональний директор із сервісу Павло Семикопенко. – Добре оснащена. Збережено кваліфікований персонал. Скрізь чисто. Приміщення не нові, однак ми побачили, що тут їх упорядковують і ремонтують».

«Технічна експертиза показала, що в депо досить високий рівень механізації та автоматизації виробничих процесів, – додав регіональний директор з якості Газіз Іскаков. – Тож проблем з освоєнням ремонту та технічного обслуговування локомотивів нового покоління, певен, не виникне. Тим більше, що компанія належним чином підготує спеціалістів та постійно відслідковуватиме їх поточну кваліфікацію».

За словами експертів, це дає підстави рекомендувати менеджменту Укрзалізниці Мелітополь як основну базу сервісного обслуговування локомотивів GE.

У зустрічі з представниками General Electric та огляді Мелітопольського локомотивного депо взяли участь головний інженер департаменту локомотивного господарства ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Косовець, головний інженер – перший заступник директора регіональної філії «Придніпровська залізниця» Сергій Гавриленко, заступник директора регіональної філії з рухомого складу та матеріально-технічного забезпечення Ігор Черепанов, начальник локомотивного господарства залізниці Олексій Лоза та представники причетних служб.

Представник департаменту локомотивного господарства ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Косовець зазначив, що цілком згоден із вибором зарубіжних партнерів. На його думку, Мелітопольське локомотивне депо вигідно вирізняється потужним технічним та кадровим потенціалом, а також зручним територіальним розміщенням, адже нові тепловози планується експлуатувати на Придніпровській та Одеській залізницях.

«Міжнародне співробітництво – це новий етап у розвитку Придніпровської залізниці, більш високий рівень відповідальності для нас, – зазначив головний інженер – перший заступник директора регіональної філії «Придніпровська залізниця» Сергій Гавриленко. – У ході зустрічі ми створили робочу групу, яка спільними зусиллями максимально оперативно вирішуватиме всі питання, що виникатимуть у процесі підготовки».

Придніпровські залізничники переконані, що вибір Мелітопольського локомотивного депо для міжнародного співробітництва з General Electric - це спільна заслуга всієї залізниці, насамперед команди однодумців на чолі з директором регіональної філії Миколою Кужавським. Саме ця команда ініціювала та запровадила в структурному підрозділі низку позитивних змін, які вивела його у лідери локомотивного господарства залізниці, а також провела значну підготовчу роботу до міжнародного співробітництва.

Так, за словами, заступника директора регіональної філії з рухомого складу та матеріально-технічного забезпечення Ігоря Черепанова, в депо було оновлено керівний склад - наразі підрозділ очолює молодий, однак висококваліфікований та амбітний керівник Юрій Дядченко.

Окрім того, під жорсткий контроль узяли питання використання дизпалива локомотивними бригадами депо, що дозволило лише цього року скоротити його втрати на 12%, а також припинили багаторічні схеми розкрадання дизпалива. Цю роботу очолив заступник директора регіональної філії з безпеки Володимир Кузьменко.

Було змінено підхід до питань матеріально-технічного забезпечення, яке наразі зорієнтоване на випереджальну роботу, вивчення реальних потреб структурного підрозділу, прозору та заощадливу діяльність.

У рамках підготовки до майбутнього міжнародного співробітництва в депо відремонтували низку виробничих приміщень, провели розвиток колійного господарства та іншої інфраструктури, а група залізничників була відряджена до Івано-Франківська та Казахстану, щоб ознайомитися з технічними характеристиками та особливостями сервісного обслуговування нових локомотивів.

Тож в успішній міжнародній взаємодії, яка розширить можливості залізниці на стратегічному маріупольському напрямку, поліпшить економічні показники її діяльності, у регіональній філії ніхто не сумнівається.

До Дня незалежності України Придніпровська залізниця призначила додаткові приміські поїзди в приазовському напрямку 09/08/2018

Для забезпечення потреб пасажирів у перевезеннях у вихідні та святкові дні з нагоди Дня незалежності України Придніпровська залізниця призначила на 24 та 26 серпня курсування приміських поїздів сполученням Дніпро-Головний – Генічеськ – Дніпро-Головний.

Приміський поїзд № 6706/6705/6707 відправлятиметься з Дніпра о 09:48, прибуватиме до Генічеська о 14:26. У зворотну путь вирушатиме о 14:56 як № 6708/6706/6705, у Дніпрі буде о 19:43.

Квитки на ці поїзди можна придбати у залізничних касах.

Шановні пасажири! 01/08/2018

В напрямках Дніпро-Львів-Дніпро призначені додаткові рейси вагона-автомобілевозу в складі поїзда № 41/42 Дніпро-Трускавець.

Відправленням із Дніпра о 14 год. 25 хв. з 05 серпня по 12 вересня 2018 року по понеділках, середах, неділях, зворотно зі Львова о 15 год. 22 хв. з 06 серпня по 13 вересня 2018 року по понеділках, вівторках, четвергах.

Для оформлення перевезення авто та за довідками звертайтесь за телефонами:
(056) 793-52-62
(056) 793-52-96

Придніпровські залізничники наголошують на небезпеці несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту 31/07/2018

Минулої доби, 30 липня, сторонні особи двічі втручалися в роботу Придніпровської залізниці, створюючи загрозу безпеці руху поїздів.

Так, о 10:25 на перегоні Орлівщина – Новомосковськ машиніст вантажного поїзда вагою понад 5,6 тис. тонн змушений був застосовувати екстрене гальмування, аби унеможливити наїзд на групу дітей. Дітлахи розважалися поблизу колії, накладаючи на рейки щебінь, щоб той потрапляв під колеса потягів.

О 12:29, щоб уникнути можливих негативних наслідків наїзду на каміння, яке невідомі поклали на колії, екстрено зупиняти состав довелося локомотивній бригаді приміського електропоїзда сполученням Кривий Ріг-Головний – Нікополь. Подія сталася на перегоні Новоблочна – Батуринська.

Придніпровські залізничники застерігають громадян від незаконних дій, наголошують на їх небезпеці для пасажирів та працівників магістралі. За несанкціоновані втручання в роботу залізничного транспорту чинним законодавством передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність. Відповідальність за дії неповнолітніх несуть їхні батьки чи опікуни.

У першому півріччі на Придніпровській залізниці відремонтували майже 3,4 тис. вантажних вагонів 30/07/2018

За шість місяців 2018 року придніпровські залізничники відремонтували 3370 вантажних вагонах, у тому числі 213 – капітально.

Найбільші обсяги вагоноремонтних робіт за цей період було виконано у спеціалізованих вагоноремонтних депо Пологи (619 вагонів), Мелітополь (583) та Нижньодніпровськ-Вузол (541).

У вагонному депо Верховцеве впродовж першого півріччя оновили 497 вантажних вагонів, Батуринська – 438, Мудрьона – 339, П’ятихатки – 305, Запоріжя-Ліве – 48.

Тільки у червні на залізниці відремонтували 508 вагонів, у тому числі капітальним ремонтом – 48.

Переглянути архівні новини