Придніпровська залізниця

На Придніпровській магістралі посилюють протидію розкрадачам залізничного майна та їхнім пособникам 24/04/2018

Воєнізована охорона регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» спільно з працівниками Національної поліції України вживає заходи до нормалізації загрозливої ситуації з розкраданнями елементів залізничної інфраструктури та рухомого складу в регіонах обслуговування залізниці.

Зокрема, посилена увага приділяється виявленню незаконно діючих пунктів приймання брухту, а також пунктів, які попри заборону приймають те, чим розкрадачі поживилися на залізниці.

Так, на початку квітня оперативні групи ВОХОР і правоохоронців провели спецоперації на П’ятихатському залізничному вузлі та станції Чаплине, які дедалі частіше фігурують у зведеннях як найбільш криміногенні ділянки Придніпровської залізниці.

У селищі Чаплине на пункті приймання брухту, розташованому неподалік від станції, було виявлено деталі гальмівної системи вагона. У місті П’ятихатки незаконний пункт приймання брухту діяв просто в гаражі. Оперативники знайшли тут 140 елементів верхньої будови колії та рухомого складу (болти, підкладки, костилі, важелі, шестерні, тощо). Загальна сума вилученого на обох пунктах залізничного майна склала близько 15 тис. грн.

Шістнадцятого квітня було відпрацьовано пункти приймання брухту в районі залізничної станції Апостолове. У промисловій зоні за 150 метрів від колій діяв пункт приймання брухту, де виявили залізничне майно вартістю майже 6,5 тис. грн. – підкладки, балансири, тяги, валики (загалом 122 одиниці).

Матеріали щодо власників незаконно діючих пунктів приймання брухту, а також тих, які працюють з порушеннями чинного законодавства, направлено до регіональних структур Національної поліції. Розглядається питання про притягнення власників цих пунктів до кримінальної відповідальності. Самі пункти закрито.

Окрім цього, оперативники провели низку профілактичних бесід з власниками офіційних пунктів приймання брухту про надання в підрозділи воєнізованої охорони залізниці та до поліції інформації про осіб, які здають у брухт деталі рухомого складу, верхньої будови колії та інше залізничне обладнання.

Нагадаємо, що в 2017 році у регіонах обслуговування регіональної філії «Придніпровська залізниця» було скоєно близько 3 тис. крадіжок елементів залізничної інфраструктури, що завдало залізниці збитки на суму понад 20 млн. грн. У першому кварталі 2018 року зафіксовано 358 таких розкрадань на суму майже 2,7 млн. грн.

До уваги! 24/04/2018

Український державний університет залізничного транспорту повідомляє, що згідно з планами МОН України з наступного року передбачається впровадження обов’язкового складання зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) для вступу на всі без винятку спеціальності, освітні програми, форми навчання та рівні вищої освіти (бакалавр, магістр).

Таким чином, поточний рік, імовірно, останній, коли можливий вступ до ВНЗ за внутрішнім тестуванням (без проходження ЗНО).

Окрім того, чинне законодавство дозволяє вступати на скорочену форму навчання випускникам технікумів (коледжів) та в магістратуру на будь-яку спеціальність незалежно від наявної спеціальності за документом про вже добуту освіту (наприклад, випускник технікуму за педагогічною спеціальністю, випускник ВНЗ за юридичною спеціальністю може вступати в магістратуру за енергетичною спеціальністю і т.д.).

У зв’язку із зазначеними нововведеннями університет планує в рамках вступної кампанії 2018 року протягом квітня-червня роботу виїзних груп приймальної комісії для прийому студентів на заочну форму навчання серед працівників структурних підрозділів ПАТ «Укрзалізниця».

Скласти вступні тести можна буде на місці роботи виїзної групи, не приїжджаючи до Харкова.

Основні умови допуску до вступного тестування:

1. Для вступу на скорочену форму навчання для здобуття рівня «бакалавр» - наявність диплому про закінчення технікуму або коледжу (молодший спеціаліст) незалежно від отриманої спеціальності.
Термін навчання – 2 роки (спеціальності економічного профілю) або 3 роки (спеціальності технічного профілю).
Вартість навчання на заочній формі – 5800 грн на рік (можлива посеместрова або помісячна оплата).

2. Для ступу на здобуття рівня «магістр» (окрім спеціальностей економічного профілю) – наявність диплому бакалавра, спеціаліста або магістра (університет, академія, інститут, окремі види коледжів) незалежно від отриманої спеціальності.
Термін навчання – 1 рік 4 місяці.
Вартість навчання -7 950 грн на рік.

Документи, що надаються виїзній групі:
- по 2 копії паспорта та ідентифікаційного коду;
- 4 фотокартки розміром 3х4 см;
- оригінал документу про освіту (диплом коледжу, технікуму або ВНЗ з додатком);
- для військовозобов’язаних осіб – копія документу про військовий облік (військового квитка, приписного посвідчення).

Тестові білети видаються та заповнюються на місці.

У разі зацікавленості в отримані першої або другої вищої освіти за фахом у скорочені строки звертатися до відповідальних осіб університету для уточнення організаційних питань роботи виїзної групи у вашому регіоні:
- відповідальний секретар приймальної комісії Панченко Владислав Вадимович: тел. робочий (057) 730-19-91; тел. мобільний 0661878961 , e-mail: vlad_panchenko@ukr.net;
- заступник відповідального секретаря з питань прийому на скорочену форму навчання Змій Сергій Олексійович: тел. робочий (057) 730-19-91; тел. мобільний 0993727212, e-mail: onilsergey@gmail.com

Після узгодження робочих питань дата і місце проведення виїзних вступних випробувань (тестів) буде повідомлено окремо для кожного структурного підрозділу.

На Придніпровській залізниці активізували інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо безпечної поведінки на залізничному транспорті 24/04/2018

У першому кварталі 2018 року на об’єктах регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» травмувалися 20 осіб, не пов’язаних із виробництвом, 13 з них – зі смертельним наслідком. Серед загиблих є один неповнолітній.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість сторонніх осіб, які постраждали на залізниці, зменшилася на одну, а число смертельних випадків на стільки ж зросло (відповідно торік 21 постраждалий, у тому числі 12 загиблих).

Більшість нещасть (45 %) припала на денні години – з 12:00 до 18:00. Серед постраждалих у 2,5 рази більше чоловіків, аніж жінок (14 та 6 осіб відповідно).

Як повідомили фахівці з охорони праці, більшість випадків невиробничого травматизму цього року (втім, як і у попередні), сталася через порушення громадянами правил безпеки та особисту необережність – ходіння по коліях, перехід через колії у невстановлених місцях або перед рухомим складом, що наближався; знаходження у негабариті.

Для попередження нещасть із громадянами на інфраструктурних об’єктах залізниці на 155 станціях та 12 вокзалах забезпечується регулярне сповіщення пасажирів через гучномовний зв’язок про прибуття-відправлення поїздів, маневрові та інші роботи.

Для безпеки учасників руху з початку поточного року оновлено настили на проїжджій частині двох залізничних переїздів, а також вісім сходів та один настил на пішохідних мостах. Залізничники встановили чи відновили 153 додаткові інформаційні стенди попереджувального змісту та покажчики безпечного проходу. Було відремонтовано понад три кілометри повітряних ліній електропередачі, відновлено 852 попереджувальні плакати з електробезпеки, відремонтовано (або замінено) 443 світильники зовнішнього освітлення на станціях, вокзалах та пасажирських платформах, виконано ремонт або заземлення 2068 опор контактної мережі.

У першому кварталі залізничники також виготовили та розмістили в пасажирському рухомому складі плакати з нагадуваннями правил безпеки. Було виготовлено та розповсюджено інформаційні та наочні матеріали для проведення тематичних лекцій та бесід у виробничих колективах та навчально-виховних закладах. До проведення роз’яснювальної роботи залучено не лише фахівці з охорони праці, але й керівники та провідні спеціалісти дирекцій залізничних перевезень і структурних підрозділів.

Нагадаємо, що наразі на Придніпровській залізниці проходить дорожній місячник профілактики невиробничого травматизму на залізничному транспорті, ініційований керівництвом регіональної філії, та галузевий місячник профілактично-роз’яснювальної роботи щодо запобігання невиробничому травматизму на залізничному транспорті серед населення, учнів шкіл, ліцеїв та коледжів, студентів вищих навчальних закладів, вихованців дошкільних навчальних закладів, працівників підприємств, що розташовані, у першу чергу, в районах, прилеглих до залізничних колій.

До уваги клієнтів! 24/04/2018

Надаємо відкориговані ціни на виконання робіт (послуг), які надаються за вільними тарифами ПАТ «Укрзалізниця» та пов’язані з перевезеннями вантажів.

Ціни оновлено відповідно до фактичного показника індексу споживчих цін на товари та послуги за 1 квартал 2018 року.

Відкориговані ціни вводяться в дію з 24.05.2018 року.

Перелік цін на виконання робіт (послуг), пов’язаних з перевезенням вантажів, які надаються за вільними тарифами, розроблені регіональної філії "Придніпровська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" з урахуваннм фактичного показнику індексу споживчих цін на товари та послуги за 1 квартал 2018 року

З початку року на Придніпровській залізниці оновили майже 1,8 тис. вантажних вагонів 19/04/2018

За три місяці 2018 року на Придніпровській залізниці бупри дніпровські залізничники відремонтували 1793 вантажні вагони, у тому числі 86 капітально.

Найбільші обсяги ремонтних робіт виконали у вагонному депо Пологи – 343 одиниці, Мелітополь та Верховцеве – 325 та 305 відповідно.

У вагонному депо Нижньодніпровськ-Вузол упродовж першого кварталу поточного року оновили 276 вантажних вагонів, Батуринська – 224, Мудрьона – 163, П’ятихатки – 134, Запоріжжя-Ліве – 23.

Переглянути архівні новини